וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן שרף יטפס במוק דראפטים, אנשים צריכים לדבר עליו"

בארצות הברית ממשיכים להתלהב מה-MVP של אליפות אירופה לנוער: "בלי ספק חיזק את מניית הדראפט שלו, אחד הכשרונות הגדולים באירופה"

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

לאחר שנכלל אמש במוק דראפט של אתר nbadraftroom (שם חזו לו בחירה 20 בקיץ הבא), ממשיכים בארצות הברית לעסוק בילד הפלא של הכדורסל הישראלי בן שרף.

"זה היה המופע שלו", נכתב על אליפות אירופה המופלאה של ישראל בסקירה של חשבון ה-X (לשעבר טוויטר) nbadraftpoint, המסקר את הכשרונות הגדולים ביבשת. "ה-MVP של הטורניר ועומר מאייר סחבו את ישראל למקום הרביעי. שרף הוא שד, עם שני משחקים של 40 נקודות ואף משחק מתחת ל-18 נקודות. הוא שם את השם שלו על המפה בכל הנוגע לבחירת סיבוב ראשון ויהיה מעניין לראות איך יתפקד באולם בעונה הבאה".

על עומר מאייר נכתב: "היה כיף מאוד לצפות בו, שוב. הוא שחקן רציני, ובשלושת המשחקים האחרונים שלו רשם 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק באחוזים מצוינים. הוא יכול להיות כישרון מאוד מהנה בשנים הבאות".

גם הבלוגר האמריקאי בלייק סילברמן ניתח את הכשרונות הגדולים ביותר באליפות אירופה לנוער, וציין כמובן בהרחבה את שרף: "הוא בלי ספק חיזק את מניית הדראפט שלו, בטורניר שכלל גם את נולן טראורה, הוגו גונסאלס ונואה אנסגה, כולם אמורים להיבחר בסיבוב הראשון. הוא יטפס במוק דראפטים השונים בשבועות ובחודשים הקרובים וכדאי לשים עליו עין. הוא יכול להפוך לבחירת סיבוב ראשון ואנשים צריכים לדבר עליו באותה נשימה עם הכשרונות הגדולים באירופה".

בן שרף עם תואר ה-MVP של אליפות אירופה לנוער. FIBA.com, אתר רשמי
זו רק ההתחלה. שרף עם תואר ה-MVP/אתר רשמי, FIBA.com

בעונה הקרובה ייצא הכוכב העולה לחממה של רציופארם אולם הגרמנית, ויופיע במדיה ביורוקאפ. "גם בברק נתניה ובעירוני קרית אתא אף אחד לא הבטיח לי דקות או תפקיד מסוים, כך שאני מכיר את המצב הזה", הסביר שרף אמש בריאיון לאתר הרשמי של איגוד הכדורסל. "אני יודע שהם מאמינים בי ושהם ייתנו לי את הבמה. זה אינטרס של שני הצדדים. הם בחרו בי, ואני מאמין שנעשה עונה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully