וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מודאגת ממשחק ההתקפה: "נעשה את התיקונים"

במועדון סופרים משחק רביעי ברציפות ללא שער, רומן אחרי ה-1:0 מול קלוז': "זו רק המחצית". קארו ומחמיד ייבדקו, נמשכים החיפושים אחר קשר אמצע ושחקן כנף

תקציר: מכבי פתח תקוה - קלוז' 1:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה הפסידה אמש (חמישי) 1:0 לקלוז' הרומנית, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. המשחק נערך בסופיה שבבולגריה, שם מארחת פתח תקוה את משחקי הבית שלה במסגרות האירופאיות ולפחות על פי התוצאה, הקבוצה השאירה לעצמה סיכוי לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא ברומניה.

"אני חושב שפתחנו לא כל כך טוב", אמר המאמן דן רומן לאחר ההפסד אמש. "לא היינו מספיק מרוכזים בדקות הראשונות ושילמנו על זה. נכנסנו לפיגור מוקדם, מאוחר יותר הצלחנו להתגבר על זה ויצרנו שליטה במגרש ואפילו הצלחנו להגיע לרחבה של קלוז' לא מעט פעמים, אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לגולים. אבל זו רק מחצית מבין שני משחקים ולמחצית השנייה אני מקווה שנעלה עוד יותר טוב ונעשה את התיקונים שאנחנו צריכים לתקן בשביל לנצח את המשחק בקלוז' ולהעפיל לשלב הבא".

למרות האופטימיות הזהירה אחרי המשחק אמש, בפתח תקוה מודאגים מאוד ממשחק ההתקפה של הקבוצה, שכן זה היה משחק רביעי ברציפות ללא שער - יחד עם משחק אלוף האלופים וצמד המשחקים מול בראגה במוקדמות הליגה האירופית. פתח תקוה החתימה אמנם את החלוץ המולדבי ויטאלי דמאשקן, שאמור להוסיף הרבה כוח בחלק הקדמי, אולם הוא לא נרשם למשחקים מול קלוז' בשל עניינים בירוקרטיים וגם בגומלין ייאלץ רומן להסתדר בלעדיו.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
"לא הצלחנו לתרגם את השליטה לגולים". רומן/דני מרון

הבלם אנדראס קארו והחלוץ אנאס מחמיד, שנפצעו אמש עוד במהלך המחצית הראשונה והוחלפו, יעברו היום או מחר סדרת בדיקות לאבחון חומרת הפציעות שלהם ואז יתברר מתי הם יכולים להצטרף בחזרה לאימוני הקבוצה.

בשל החשש מפני ביטולי הטיסות מישראל לאירופה, החליטו ראשי המועדון שלא לשוב ארצה והקבוצה תעשה דרכה ישירות לרומניה במהלך סוף השבוע, שם יתקיימו האימונים וכל ההכנות עד הגומלין שייערך ביום חמישי הבא בקלוז'.

בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר שחקני רכש זרים במטרה להוסיף קשר אמצע ועוד שחקן כנף, כאשר אחד המועמדים הוא שחקן נבחרת מאלי הצעירה, ברהימה דיארה, 21, שיכול לשחק במגוון תפקידים בקישור ובמועדון בוחנים את האפשרות לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully