וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמונת השנה": הרגע של לברון וסטף קרי ריגש את ארה"ב

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 0:44

שני הכוכבים הגדולים של המשחק סחפו את הדרים טים לקאמבק אדיר מול סרביה, ובארה"ב יודעים: זה הרבה יותר מסתם עוד חיבוק

כל כך הרבה שנים הם בטופ של הכדורסל, עברו הכל, הרוויחו מאות מיליוני דולרים, זכו בתארים קבוצתיים ואישיים - אבל לברון ג'יימס וסטפן קרי לא יכלו להסתיר את ההתרגשות הגדולה והגאווה שלהם אתמול (חמישי) בלילה, אחרי הניצחון של נבחרת ארצות הברית על סרביה בחצי גמר הטורניר האולימפי.

סטפן קרי, לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
רק רצו לשחק ביחד, ולנצח ביחד. החלום מתגשם, בינתיים/רויטרס
סטפן קרי, לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
שניים מהגדולים בכל הזמנים, בחיבוק מיתולוגי/רויטרס

נבחרת ארצות הברית עברה לא מעט רגעי לחץ מול סרביה, אבל בסופו של דבר ניצחה 91:95 אחרי מהפך אדיר ברבע האחרון, שבו ניצחו האמריקאים 15:32. סטפן קרי נתן הצגה אדירה שכללה 36 נקודות (9 מ-14 מהשלוש), 8 ריבאונדים ולא מעט סלים חשובים, לברון ג'יימס שוב ניהל את המשחק וסיים עם 16 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים - ובשורה התחתונה קרי, לברון וקווין דוראנט קלעו את כל 13 הנקודות האחרונות של ארה"ב, ברגע האמת, במשחק שבו ארה"ב פיגרה כמעט 36 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ג'ואל אמביד היה גם הוא דומיננטי במחצית השנייה (19 נקודות סך הכל ב-8 מ-11 מהשדה), שבה ארה"ב מחקה פיגור 17 אחרי מחצית ראשונה פשוט מדהימה של הסרבים. כעת ארה"ב תפגוש את צרפת בגמר, בעוד גרמניה וסרביה ייאבקו על הארד.

בסיום המשחק לברון ג'יימס וסטף קרי הצמידו ראשים זה לזה בשמחה אדירה. גם על הניצחון, גם על הבטחת המדליה, גם על העובדה שנמנעו ממבוכה גדולה - אבל גם מגאווה אישית, שבגילם ובמעמדם הם עדיין כל כך דומיננטיים. מי שהיו יריבים גדולים למשך שנים, עם רצף הגמרים בין קליבלנד לגולדן סטייט בעשור הקודם, נהנים לשתף פעולה, ולנצח - סוף סוף ביחד, באותה קבוצה, על הבמה הגדולה ביותר.

שחקני נבחרת סרביה מאוכזבים אחרי ההפסד לארה"ב. רויטרס
שחקני נבחרת סרביה מאוכזבים אחרי ההפסד לארה"ב/רויטרס

"סטף עם כל הכבוד לסרביה, אבל בסוף התגברנו על זה", אמר לברון בסיום, "שף קרי נתן משחק כמו בימיו הגדולים, אמביד נתן לנו דקות גדולות, והיינו צריכים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully