וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבטחה של המדליסטית האולימפית למעריציה באונליפאנס

9.8.2024 / 8:23

אחרי שעשתה היסטוריה עבור קנדה באולימפיאדה, הקופצת במוט בת ה-30 בישרה לעוקביה בפלטפורמה למבוגרים בלבד: "אביא לכם מתנות". ומה ההסבר לטוורקינג על המסלול?

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אלישה ניומן תפסה כותרות ברביעי בערב לאחר שהשיגה את מדליית הארד האולימפית בגמר הקפיצה במוט. האתלטית הקנדית בת ה-30 סיימה אחרי נינה קנדי האוסטרלית שזכתה בזהב והאלופה הקודמת קייטי מון שהסתפקה הפעם בכסף, אבל חגגה בטירוף את ההישג שלה - המדליה הראשונה של קנדה אי פעם בקפיצה במוט.

ניומן פצחה בטוורקינג לאחר שעברה את הרף בגובה 4.85 - הקפיצה שהעניקה לה את המדליה. אתמול הסבירה: "הייתי כל כך נרגשת, צחקתי כי הייתי שלישית ואני לא רגילה להיות שלישית. זה מצחיק כי צריך עדיין לשבת שם ולחכות שכל הבנות יסיימו. אז הייתי שם ולא ידעתי מה לעשות. לחגוג? לנשק את כולם? לבכות? זה היה רגע סוריאליסטי ומדהים. אני מרגישה כל כך יציבה מבחינה רגשית וזה כבוד עצום להיות האישה הראשונה שמביאה מדליה לקנדה בקפיצה במוט".

המדליסטית הטרייה מתחזקת חשבון אונליפאנס כבר כמה שנים ולאחר ההישג הספורטיבי סיפקה הבטחה לעוקביה. "עשיתי את זה!", כתבה להם. "אני כה שמחה לבשר שלקחתי הביתה מדליית ארד וקבעתי שיא לאומי חדש עבור קנדה. אני עדיין מפוצצת מאנרגיה!!! תודה שחלקתם את הרגע הזה איתי, אאסוף כמה מתנות עבורכם לפני שאעזוב".

קופצת המוט הקנדית אלישה ניומן. Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images, GettyImages
"לא ידעתי מה לעשות". אלישה ניומן עם הטוורקינג/GettyImages, Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images

בעבר התייחסה לחשבון האונליפאנס שלה, בו היא גובה מ-58 אלף עוקביה 13 דולר לחודש עבור צפייה בתמונות וסרטונים חושפניים יותר שלה, והסבירה: "אני מפרסמת הרבה מהאימונים שלי, מדבר על תזונה ונותנת טיפים וטריקים. אני מרוויחה כסף עם מה שאני מפרסמת - אתם צריכים להיכנס כדי לגלות. זה נותן לי ביטחון ואני מרגישה טוב עם זה. ברור שלאנשים רבים יש דעה מסוימת כשהם חושבים על אונליפאנס, אני לא יכולה לשנות את זה. אבל האתר הזה חיבר אותי עם מעריצים רבים, יותר מכל קופץ במוט אחר בעבר.

ניומן הדגישה: "מה שאחרים חושבים על זה לא מזיז לי. אני מי שאני, ואני עושה את זה מצוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלישה ניומן קופצת במוט קנדית, מדליסטית ארד אולימפית פריז 2024. רויטרס
אלישה עם מדליית הארד בפריז/רויטרס
קופצת המוט הקנדית אלישה ניומן. Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images, GettyImages
ככה היא חגגה/GettyImages, Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images

בריאיון שהעניקה לתקשורת הפינית מוקדם יותר השנה הוסיפה וסיפרה: "רציתי שתהיה לי פלטפורמה בה אוכל להרוויח כסף ולהעניק למעריצים שלי משהו מיוחד מאוד. אונליפאנס מאפשרת לי להרוויח כסף שלא חשבתי שאוכל להרוויח. לעולם לא יכולתי להרוויח כך רק כספורטאית". לפי "מארקה", ניומן משלשלת לכיסה מיליון יורו לשנה מהאתר למבוגרים בלבד - וזה לפני התהילה העולמית לה זכתה באולימפיאדה. גם חשבון האינסטגרם שלה צבר תאוצה ועומד כבר על 631 אלף עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully