וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליה היסטורית למרוקו: הביסה 0:6 את מצרים בקרב על הארד

הפרעונים שוב כשלו במשחק על המקום השלישי, הנבחרת שלראשונה בתולדותיה עברה את הבתים המשיכה את המומנטום הנפלא שלה מהמונדיאל בקטאר. סופיאן רחימי הבקיע בכל ששת המשחקים בטורניר הכדורגל האולימפי

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרות הכדורגל של מרוקו ממשיכות לעשות היסטוריה. אחרי ההצלחה המדהימה במונדיאל 2022 בקטאר, שם סיימה מרוקו במקום הרביעי, הערב (חמישי) הנבחרת עד גיל 23 מחצה 0:6 את מצרים במשחק על המקום השלישי וזכתה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בפריז.

מצרים חלמה על מדליה היסטורית בטורניר הכדורגל, אחרי שסיימה בעבר פעמיים במקום הרביעי והגיעה עד רבע הגמר גם בלונדון 2012 וגם בטוקיו 2020, אבל היא סיימה במקום הרביעי בפעם השלישית בהיסטוריה - בעוד מרוקו זוכה במדליה בפעם הראשונה שהיא מגיעה לשלבי הנוק-אאוט בטורניר הכדורגל האולימפי, אחרי ארבעה ניסיונות בעבר (1992, 2000, 2004 ו-2012) שבהם ניצחה משחק אחד בלבד בשלב הבתים.

שחקני נבחרת מרוקו חוגגים מדליית ארד אולימפית בטורניר הכדורגל בפריז. GettyImages
שחקני נבחרת מרוקו חוגגים מדליית ארד אולימפית בטורניר הכדורגל בפריז/GettyImages

עבדה, אקס ברצלונה וכיום בריאל בטיס, העלה את מרוקו ל-0:1 בדקה ה-23 ובחלוף שלוש דקות סופיאן רחימי, ששיתף פעולה עם עומר אצילי באל עין בעונה האחרונה, קבע 0:2. בילאל אל חנוס העלה את מרוקו ל-0:3 שש דקות בתוך המחצית השנייה ושם כבר מצרים נשברה וזו הפכה לתבוסה צורבת מבחינתה, כי רחימי השלים צמד בדקה ה-64, אכרם נקאש (73) העלה את מרוקו ל-0:5 ואשרף חכימי, מחריגי הגיל של מרוקו והכוכב הכי גדול שלה, בדקה ה-87 קבע את תוצאת הסיום בכדור חופשי יפהפה. 0:6 מהדהד והיסטורי למרוקו על מצרים בקרב על מדליית הארד.

יש לציין שסופיאן רחימי גם עשה היסטוריה כאשר הפך לראשון בהיסטוריית המשחקים האולימפיים שמבקיע בכל ששת המשחקים בתחרות - שמונה שערים יש לו בסך הכל.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully