וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנאסרה השתתפותה של ישראל: הוגשה תביעה ל-CAS

איגוד הפריסבי פנה לבית הדין לבוררות ספורט בדרישה לאפשר לנבחרת הנוער לקחת חלק באליפות אירופה בבלגיה, ממנה סולקה "מסיבות ביטחוניות": "לבטל את התחרות לאלתר או לצרף את ישראל בחזרה"

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל לנוער באולטימייט פריסבי הגיעה לבלגיה לקראת השתתפותה באליפות אירופה, אלא שאתמול (רביעי) הודיע ראש העיר גנט על סירובו לאפשר לנבחרת הישראלית להשתתף בתחרות ואף איים כי אם ישראל תופיע, יבוטל הטורניר כולו.

נזכיר אף ששבועיים לפני מועד הטיסה מארגני הטורניר עדכנו שנמצא מגרש חלופי מנותק ומרוחק ממתחם האליפות הכללי שבו ישראל תוכל לשחק, אולם התנאי להשתתפות הוא שהמשלחת הישראלית לא תוכל להשתתף בטקס הפתיחה ובכל אירוע חברתי של האליפות. ההתאחדות הישראלית קיבלה את התנאים והמשיכה להתארגן בהתאם.

למרות כל זאת, ב-6:00 בבוקר ביום התחרות הראשון, לאחר שהושחתו המגרשים שבהם אמורה לשחק ישראל, בגלל חשש מהפגנות פרו-פלסטיניות הוחלט כי ישראל לא תשתתף בתחרות "מסיבות ביטחוניות".

נבחרת הנוער בפריסבי. .,
נבחרת הנוער בפריסבי/.

לאור זאת, התאחדות הפריסבי הישראלית בשיתוף התאחדות "אילת", ארגון הגג של ענפי הספורט הלא אולימפיי, עתרה לבית הדין לבוררות ספורט בשוויץ (CAS) באמצעות עוה"ד דליה בושינסקי, נגד התאחדויות הפריסבי האירופאית והעולמית: "לעצור את התחרות או לצרף את ישראל בחזרה".

מרגע היוודע הודעת התאחדות הפריסבי על ביטול השתתפותה של ישראל ברגע האחרון ולמרות כלל התיאומים המקדימים, הבטיח אריק קפלן נשיא התאחדות "אילת" במסגרתה פועל ענף הפריסבי בישראל": "לא נוותר ונמצה את כל ההליכים על מנת לעצור את האליפות שמהווה מדרון חלקלק שעלול לפגוע בכל הספורט האולימפי והלא אולימפי בישראל. מדובר במאבק של כלל הספורט ושל מדינת ישראל ולא של הפריסבי וכל כולם להתגייס למאבק הזה".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
כתובות אנטישמיות בבלגיה נגד נבחרת הפריסבי של ישראל. התאחדות הפריסבי בישראל, אתר רשמי
כתובות אנטישמיות נגד ישראל במתחם/אתר רשמי, התאחדות הפריסבי בישראל

מנכ"לית ההתאחדות הישראלית לענפי הפריסבי אילת בן ציון: "אנחנו צריכים אתכם איתנו במאבק נגד האנטישמיות, לא הגיוני ששחקניות ושחקנים בני 15 לא יכולים לשחק את הספורט שהם כל כך אוהבים בשל פוליטיקה ואנטישמיות זולה."

עוה"ד דליה בושינסקי המייצגת את איגוד הפריסבי בישראל: "מדובר בהחלטה מקוממת שאין ספק שאין לה כל בסיס חוקי. מדובר בהתנהלות חסרת תום לב של האיגוד הבינלאומי, העולה כדי אפליה על רקע אנטישמי ו/או אנטי ישראלי. לצערי, נחצה קו חדש - סילוק נבחרת ספורט ישראלית לאחר שהתחרות כבר החלה (שכן עד כה היינו עדים לניסיונות סילוק לפני פתיחת תחרויות), כביכול 'מטעמים בטחוניים'. לא רק בספורט - או שכולם משתתפים או שאף אחד לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully