וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שרף: "לוחמים שנפצעו ביקשו שנייצג אותם בכבוד"

בריאיון לאתר האיגוד, כוכב נבחרת הנוער מתאר כמה המלחמה הייתה חלק מהמציאות בפינלנד ("נלחצנו, אבל זו הגאווה הכי גדולה שיש"), מספר על ההפסד האכזרי לסרביה ("היה לילה קשה") ומתכונן להזדמנות באולם ("לא הבטיחו לי תפקיד או דקות")

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בן שרף עשה השבוע היסטוריה, כשהוכתר ל-MVP של אליפות אירופה לנוער חרף העובדה שנבחרת ישראל לא העפילה לגמר. הוא סיים כמלך הסלים עם 28.1 נקודות למשחק - הכי הרבה שנרשמו בו מאז ג'ורדי ויאקמפה ב-1982 - ובארה"ב כבר מתחילים לקחת אותו בחשבון כמועמד להיבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA בשנה הבאה.

על אף האכזבה מהדרך שבה הסתיים הטורניר בפינלנד - הפסד 115:114 לסרביה בתום הארכה כפולה בחצי הגמר, בגלל שלשת באזר - זכתה נבחרת הנוער לראשונה אי פעם בכרטיס לאליפות העולם בשנה הבאה, ושיחזרה את מיקום השיא בתולדותיה, שנרשם אי אז לפני 52 שנים בכיכובו של מיקי ברקוביץ'.

בן שרף עם תואר ה-MVP של אליפות אירופה לנוער. FIBA.com, אתר רשמי
עשה היסטוריה. שרף עם תואר ה-MVP/אתר רשמי, FIBA.com

"זו הייתה באסה רצינית, והיה קשה מאוד", הודה שרף בריאיון לאתר הרשמי של איגוד הכדורסל. "כבר היינו שם, היינו בגמר, אפילו קצת חגגנו והשופט שרק לעוד עבירה ועוד הארכה ואז הפסדנו. זו תחושה שאני אפילו לא יכול להסביר. זה טורניר קצר ואין מה לעשות, היינו צריכים לאסוף את עצמנו. היה לילה קשה עם הרבה תסכול, אבל היינו חייבים להמשיך".

בנוגע לייצוג המדינה דווקא בתקופת מלחמה ובפרט כשהמצב הביטחוני הולך ומסלים, תיאר שרף: "זה היה מלחיץ. דיברתי עם ההורים, כולם מחכים לתגובה והיה לחץ. ניסינו לעשות הכל רגיל, אבל היה חשש. מבחינתנו, כנבחרת, לייצג את המדינה בכבוד בימים כאלה - זו הגאווה הכי גדולה שיש. דיברו הרבה מאוד על ישראל באליפות, וקיבלנו המון מחמאות מאנשים באירופה.

"לפני הטורניר ובמהלכו היו לנו שיחות עם לוחמים אדירים שנפצעו במלחמה, חלקם על כיסאות גלגלים, והם אמרו לנו 'תעלו ותייצגו אותנו בכבוד'. אתה לא יכול להישאר אדיש לזה, וכולנו נתנו הרבה יותר מבדרך כלל בגלל המצב. אנשים מדהימים נלחמים בזמן שאנחנו משחקים כדורסל, וצריך לדעת לשים הכל בפרופורציות".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
בן שרף נבחרת הנוער של ישראל. פיב"א
בעונה הבאה בחממה של אולם/פיב"א

בעונה הקרובה ייצא הכוכב העולה לחממה של רציופארם אולם הגרמנית, ויופיע במדיה ביורוקאפ. "גם בברק נתניה ובעירוני קרית אתא אף אחד לא הבטיח לי דקות או תפקיד מסוים, כך שאני מכיר את המצב הזה", הסביר שרף. "אני יודע שהם מאמינים בי ושהם ייתנו לי את הבמה. זה אינטרס של שני הצדדים. הם בחרו בי, ואני מאמין שנעשה עונה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully