וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בהגנת מנצ'סטר יונייטד, סיטי תעצור את הרצף השלילי?

העונה באנגליה יוצאת לדרך עם דרבי במגן הקהילה (שבת, 17:00, ספורט1): מחזיקת הגביע ללא יורו ומגווייר, שוואו ולינדלוף בספק, האלופה תעלה עם אורטגה בשער והולאנד בחוד ותנסה להימנע מלהפוך לקבוצה הראשונה שמפסידה ארבע פעמים ברציפות

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

העונה האחרונה באנגליה הסתיימה בסוף חודש מאי, כאשר מנצ'סטר יונייטד זכתה בגביע ה-13 שלה וחגגה באצטדיון וומבלי על חשבון היריבה העירונית והאלופה מנצ'סטר סיטי. מחר (שבת, 17:00, ספורט1) ייפגשו הגדולות של מנצ'סטר פעם נוספת ושוב בוומבל, לקרב על מגן הקהילה שמפגיש בין האלופה למחזיקת הגביע.

מנצ'סטר סיטי, אלופת ארבע השנים האחרונות, הפסידה בשלושת משחקי מגן הקהילה האחרונים ואם תזכה בתואר תעשה זאת בפעם השביעית בתולדותיה, אך הרביעית בסך הכל מאז המועדון בבעלות אבו דאבי. מנצ'סטר יונייטד היא שיאנית הזכיות עם 21 תארי מגן הקהילה, אך היא לא זכתה מאז 2016 - אז הגיעה למעמד הנכסף בפעם האחרונה. יונייטד היא כרגע הקבוצה היחידה שהפסידה ארבע פעמים ברציפות במגן הקהילה, מ-1998 ועד 2001.

ברונו פרננדש חוגג עם מייסון מאונט מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
האדומים חגגו בדרבי האחרון/GettyImages

מנצ'סטר סיטי רק השבוע חזרה לאימונים בסגל מלא, אחרי שרבים מכוכביה זכו לחופשה ארוכה מהרגיל בשל השתתפותם ביורו 2024 ועל כן פפ גווארדיולה עדיין לא יעלה עם ההרכב החזק ביותר, בין השאר יהיה זה פיל פודן שעוד לא כשיר להרכב ואת מקומו יתפוס אוסקר בוב הצעיר, גם רודרי ושחקני הגנה כמו ג'ון סטונס וקייל ווקר עשויים לנוח, אולם מי שיוצב בחוד זהו ארלינג הולאנד שבעצמו העיד שזה היה הקיץ הראשון שלו אחרי שנים שבו יכול היה לנוח ולהתכונן כראוי לעונת המשחקים שבפתח. בהכנה לעונה סיטי הפסידה שלושה משחקים, סיימה בתיקו נגד ברצלונה (לפני פנדלים בהם הפסידה) וניצחה 2:4 את צ'לסי בתחילת השבוע.

בשער צפוי לעמוד סטפן אורטגה, שבשל העובדה שאדרסון לא יעזוב בסופו של דבר לא הפך אוטומטית לשוער הבכיר בסגל, אבל העונה יש מי שסבור שבשלב מסוים יצליח להדיח את הברזילאי מההרכב: "שיחקתי המון בשנתיים האחרונות ויש לי עוד מה לתת למנצ'סטר סיטי, אחד משלושת המועדונים הטובים בעולם. החלטתי להישאר גם בשביל המשפחה, זה לא קל לעזוב הכל ולהתאקלם במקום חדש וזה נכון שהסיטואציה בשער זהה לעונה שעברה כרגע, אבל אני תומך באדרסון ובכל חבריי לקבוצה ובסופו של דבר יהיה זה המאמן שיחליט מי יהיה על הדשא".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
קיץ ראשון שבו יכול היה לנוח ולהתכונן לעונה. הולאנד/GettyImages

באשר למנצ'סטר יונייטד, גם החבורה של טן האח לא הרשימה בהכנה, אולם ניצחה את ריינג'רס וריאל בטיס והפסידה לרוזנבורג, ארסנל וליברפול. כמו בסיום העונה, לשדים האדומים יש בעיה קשה במרכז ההגנה כי ויקטור לינדלוף והארי מגווייר בספק רב למפגש ולא ברור אם יוכלו ליטול בו חלק. כידוע, לני יורו שנרכש הקיץ עבור כ-60 מיליון יורו נפצע לאחרונה וייעדר לפחות חודשיים וכן רסמוס הוילונד לא יהיה כשיר לפחות עד אמצע ספטמבר. לכן, לוק שואו - שבעצמו לא לגמרי לכשיר אחרי היורו - עשוי לעלות במרכז ההגנה לצד ליסנדרו מרטינס ששב ממשחקי הקופה אמריקה. בחלק ההתקפי צפויים לשתף פעולה ג'יידון סאנצ'ו שמסתמן כי יישאר העונה אחרי הסכסוך עם טן האח שגרם לעזיבתו בינואר בהשאלה לדורטמונד, אמאד דיאלו ומרכוס רשפורד.

בניסיון להוריד לחץ מרשפורד, אמר טן האח השבוע: "הוא יכול להיות מי שיסיים את ההתקפות ויבקיע שערים, אבל הוא אחד מה-11 שלנו. אנחנו צריכים לתקוף עם 11 שחקנים וגם להגן עם 11 שחקנים. שחקני ההתקפה הם הראשונים שצריכים להגן".

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם ליסנדרו מרטינס. GettyImages
ליסנדרו מרטינס יפתח במרכז ההגנה, השאלה לצד מי/GettyImages

זו תהיה בסך הכל הפעם השלישית שמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נפגשות במגן הקהילה והייתה זו יונייטד שניצחה בשני המפגשים הקודמים, ב-1956 וב-2011. אגב, זו תהיה בסך הכל הפעם השמינית בהיסטוריה שבה מדובר בשחזור של גמר הגביע האנגלי. ואם כבר שמונה פעמים, אז אולי תופתעו לדעת שמתוך שמונת המפגשים האחרונים במגן הקהילה בין האלופה למחזיקת הגביע, הייתה זו מחזיקת הגביע שניצחה שבע פעמים - להוציא את המשחק ב-2018, אז גברה מנצ'סטר סיטי על צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully