וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסון ולסרי: "עשינו את התחרות הכי טובה שהיינו יכולים"

8.8.2024 / 14:52

השייטים שסיימו במקום השביעי באולימפיאדה: "שמחים לסיים בטעם טוב, יש במה להיות גאים. נלחמנו גם כשהדברים לא הלכו"

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נועה לסרי וניתאי חסון סיימו היום (חמישי) את הופעתם הראשונה במשחקים האולימפיים עם המקום השביעי המכובד במפרשיות 470, אחרי שהגיעו למקום החמישי בשיוט המדליות במארסיי. הצמד רשם את הדירוג הגבוה ביותר לישראל בדגם זה מאז בייג'ינג 2008.

"מאוד מתרגשים, זה סיום של קמפיין מאוד קשה, עבדנו במשך כל השנים האלה", אמר חסון. "ראינו את גרף השיפור שלנו מתחרות לתחרות. כאן לא הצלחנו להבריק, אבל אנחנו שמחים לסיים בטעם טוב ולהתקדם כמה שהצלחנו בשיוט המדילות. היה שבוע מעניין עם הרבה רגשות ואולימפיאדה ראשונה של שנינו. לומדים מזה הרבה ונהנים מאוד מכל התמיכה של המשפחה והחברים בארץ".

על שיתוף הפעולה בין השייטים למאמן גידי קליגר: "הצוות שלנו התגבש להיות מאוד חזק עם הזמן, גידי המאמן הכי טוב שהיינו יכולים לבקש, עשינו דרך מדהימה ביחד. שאבנו ידע ממנו. היינו פתוחים ללמידה והשתפרות ומלאים במוטיבציה, רצינו כל יום להיות יותר טובים והיינו מוכנים לוותר על הרבה דברים בשביל זה. יש לנו תקשורת מאוד טובה בצוות. שנינו מרגישים שעשינו את התחרות הכי טובה שהיינו יכולים, כמובן שבדיעבד רוצים יותר, אבל נלחמנו בכל שיוט גם כשהדברים לא הלכו בדרך שלנו וגם כשהמזל פחות היה לצדנו. שמרנו על חיוביות וניסינו להביא כמה שיותר גאווה למדינה".

נועה לסרי לצד ניתאי חסון בשיוט המדליות, פריז 2024. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
נתנו את המקסימום. חסון ולסרי בשיוט המדליות/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

לסרי אמרה: "זה אירוע מרגש, כמו שמדמיינים. הרבה אמוציות, כמעט שלוש שנים של עבודה קשה, של להיות ביחד באותו בית ולהתאמן עם גידי שאין מילים על העבודה שעשינו איתו. יכול היה להיות יותר טוב, לא הצלחנו לתת שיוטים מספיק טובים, אבל בכל זאת התקדמנו במקום אחד בשיוט המדליות ואני חושבת שיש במה להיות גאים. באולימפיאדה הראשונה לא תמיד יודעים למה לצפות".

על תנאי הרוח (או היעדר הרוח, ליתר דיוק) שהקשו על התחרות, הוסיפה השייטת: "הייתה רוח ממש חלשה, חיכינו המון שעות בים. זה היה מעין משחק המתנה כזה, יותר כיף להפליג במארסיי בחודשים מרץ עד יולי, אבל באוגוסט זה היה די מבאס. כמובן שהיינו שמחים אם הייתה רוח יותר חזקה, אבל זה שייט ואנחנו שמחים שהצלחנו לעשות גמר אולימפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully