וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימשיך בפרמיירליג? ברייטון, וולבס ולסטר מעוניינות בסולומון

הישראלי ייפרד מטוטנהאם, אבל עשוי להישאר באנגליה על אף הפרסומים שהוא בדרך לספרד או גרמניה. הוא צפוי לעבור בהשאלה עם אופציית רכישה

תקציר: ויסל קובה - טוטנהאם 3:2/ספורט1

רק לפני 24 שעות פורסם שמנור סולומון צפוי לצאת להשאלה בבונדסליגה הגרמנית או בלה ליגה הספרדית, אבל היום (חמישי) נטען אחרת. הישראלי בן ה-25 לא אמור להמשיך לעונה שנייה בטוטנהאם, אולם עשוי בכל זאת להישאר בפרמיירליג - כמושאל אצל לסטר, ברייטון או וולבס.

מדובר בפרסום משותף של העיתונאים ברוגן קלספר וגריים ביילי באתר "TBR", לפיו ההתעניינות בסולומון גוברת בקרב קבוצות פרמיירליג. סולומון בעונה שעברה שיחק רק 198 דקות בליגה ובישל פעמיים לפני שנפצע, אבל עונה קודם לכן, בעונתו הראשונה באנגליה, הבקיע ארבעה שערים ב-19 הופעות בפולהאם. לצערו, בכל עונה סבל מפציעה שהשביתה אותו תקופה ממושכת.

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. Ian MacNicol, GettyImages
סולומון ימשיך לעונה שלישית בפרמיירליג?/GettyImages, Ian MacNicol

עם זאת, ברייטון, וולבס והעולה החדשה לסטר מגלות עניין בסולומון וצפויות להגיש הצעות לצרפו בהשאלה עם אופצית רכישה. בניגוד לפרסום אתמול על כך שטוטנהאם מעדיפה להשאיל את הקשר שחתום עד 2028, מדווחים קלספר וביילי על כך שטוטנהאם מעוניינת למכור את סולומון שהצטרף אליה ללא תמורה, אבל מודעת לכך שככל הנראה זו תהיה עסקת השאלה עם אופציה. יש לציין שהם לא הכחישו את האפשרות שסולומון בכל זאת ייצא לספרד או לגרמניה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully