וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע מיקל ארטטה שכר כייסים בארוחת הערב של ארסנל?

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 15:49

ביזארי: מאמן התותחנים הגניב כייסים, שהצליחו לגנוב מהשחקנים מכשירים סלולאריים, ארנקים ועוד חפצים אישיים. הסיבה: מסר לקראת פתיחת העונה

ריאיון ג'ון מקגין ניב דברת/ספורט1

באנגליה תוהים, מדוע מיקל ארטטה שכר כייסים לארוחת הערב המשותפת של הקבוצה? ובכן, נראה שלעת עתה הוא פונה לשיטות מחוץ למגרש כדי לנסות לתת לסגל שלו יתרון לקראת עונת 2024/25. ארטטה עשה שימוש בכמה טקטיקות יוצאות דופן כדי לנסות לשפר את הסגל שלו, בנוסף להחתמת חיזוקים בשוק ההעברות, ועל פי ה"אתלטיק", זה כלל שימוש בכייסים בארוחה בהשתתפות השחקנים שלו.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל לצד דקלן רייס. GettyImages
המסר יעבור? ארטטה ורייס/GettyImages

מסתבר שבזמן שהוא והשחקנים שלו התאספו לארוחת הערב הקבוצתית, ארטטה ממש שכר כמה כייסים שארבו לשחקנים וגנבו להם מכשירים ניידים, תמונות, ארנקים וחפצים אישיים נוספים מבלי שהשחקנים הבינו בכלל מה קורה. בסוף הארוחה, המאמן ביקש מהשחקנים שלו לרוקן את הכיסים, כאשר אז הם הבינו שכייסו אותם.

המסר של ארטטה היה שהשחקנים תמיד צריכים להיות ערניים ולהרגיל אותם להיות מוכנים ודרוכים לקראת עונת פרמיירליג חדשה. זו לא הפעם הראשונה שארטטה חושב מחוץ לקופסא כדי להכין את השחקנים שלו ובעבר הוא השמיע להם את ההמנון של ליברפול, לפני משחק ליגה של הקבוצה מול האדומים. האם הטכניקה הזו תעזור לארסנל לעלות שלב אחד ולזכות באליפות בעונה הקרובה? נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully