וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תרגיל מרגש: בובריצקי ונשיא מדורגות 8 בשחייה אומנותית

9.8.2024 / 15:46

עם מגן דוד על הגב ושירים ישראלים, השחייניות האמנותיות הציגו תרגיל מצוין בדואט הטכני. בשבת יבצעו תרגיל נוסף בתקווה להתברג בגמר

אבישג סמברג מדברת אחרי הדחתה מהמשחקים האולימפיים/יניב טוכמן, פריז

חמישה ימים אחרי הארד של ארטים דולגופיאט, המשלחת הישראלית לאולימפיאדה ממשיכה לחכות למדליה שביעית בפריז. נבחרת ההתעמלות האמנותית ורצי המרתון מארו טפרי ולונה צ'מטאי סלפטר מסומנים, אבל ההפתעה עשויה להגיע מכיוונן של השחיינות האמנותיות שלי בובריצקי ואריאל נשיא.

הערב (שישי) השתיים נכנסו לבריכה לראשונה וקיימו את תרגיל הדואט הטכני בשלב המוקדמות. הן ביצעו תרגיל מצוין לצלילי השירים "חי" ו"שלום עליכם", וקיבלו ציון של 243.0666 שהציב אותן במקום השמיני מתוך 18 המשתתפות. יש לציין שהן די רחוקות מהשלישייה הראשונה, לקראת התרגיל השני.

בתרגיל הדואט הטכני באליפות העולם הן זכו במדליית ארד, אחד ההישגים הגדולים בתולדות הענף בישראל, כאשר הקדימו נבחרות חזקות כמו ספרד, קנדה, ארצות הברית ומקסיקו. על התרגיל בבודפשט זכו השתיים לציון של 247.5649 נקודות, והן יקוו להפתיע ולשחזר את הציון.

שלי בובריצקי, אריאל נשיא, שחייה צורנית פריז 2024. רויטרס
הרבה גאווה. בובריצקי ונשיא/רויטרס

איך התחרות עובדת? כל הזוגות משתתפים בשלב המוקדמות, ו-12 הזוגות הראשונים מעפילים לשלב הגמר. בכל שלב מבצעים הזוגות שני תרגילים, טכני וחופשי, והניקוד המצטבר הוא שקובע.

בובריצקי מתחרה באולימפיאדה השנייה שלה, אחרי שהתחרתה גם בטוקיו, בעוד עבור נשיא תהיה זו הופעה ראשונה על הבמה הגדולה. אחרי קמפיין לא רע בכלל בענף הקשה הזה, כולל זכיות במדליית זהב בגביע העולם בקנדה ובמקום הרביעי באליפות העולם (שתי התחרות נערכו אשתקד), החניכות של המאמנת סבטלנה בכלר לא חוששות לחלום על מדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully