וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מאמינה: "קלוז' לא ברמה של בראגה. הכל אפשרי"

המלאבסים ינסו להשיג תוצאה במשחק הראשון מול הרומנים (21:00, ספורט1) כדי לשמור על סיכוי לקראת הגומלין. מחאמיד מועמד לפתוח

תקציר מוקדמות ליגה אירופית: מכבי פתח תקוה - בראגה 5:0/ספורט1

מחזיקת הגביע מכבי פתח תקוה, תארח הערב (חמישי, 21:00, ספורט1) את קלוז' הרומנית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. המשחק יערך באצטדיון של לבסקי סופיה שבבולגריה, שם מארחים המלאבסים את משחקיהם במסגרת האירופית בתקווה להוציא תוצאה טובה שתשאיר אותם בתמונה לקראת הגומלין ברומניה בשבוע הבא.

בשל הקושי במציאת טיסות מישראל לאירופה, החליטו ראשי המועדון שלא לחזור ארצה ולהמריא מסופיה ישירות לרומניה, שם תעשה הקבוצה את האימונים וההכנות במשך כל השבוע הבא.

ההכנות למשחק הערב היו רחוקות מלהיות אידיאליות, אולם בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לשים הכל בצד ולהגיע מרוכזים ומוכנים לקראת היריבה הרומנית.

"מצפה לנו משחק קשה, אבל בכדורגל הכל אפשרי. זאת אמנם לא יריבה ברמה של בראגה, ועדיין קלוז' קבוצה מנוסה וקשה ונצטרך להיות במיטבנו", אמרו בקבוצה לקראת במשחק.

מי שיעדר הערב מהמשחק הוא החלוץ ויטלי דמשקאן, לאחר שהקבוצה לא קיבלה את השחרור הבינלאומי שלו והוא לא נרשם לסגל הקבוצה.

שחקן מכבי פתח תקוה, אנאס מחאמיד, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
יקודם ל-11? מחאמיד/אריאל שלום

על פי התרגול הטקטי באימון המסכם, נראה שהמאמן דן רומן ימשיך עם הרכב זהה ל-11 שפתחו בתבוסה 5:0 בידי בראגה במשחק האחרון, עם אפשרות לשינוי אחד: הכנסתו של אנאס מחאמיד על חשבונו של יונתן טפר.

הרכב משוער: מרקו וולף, גיא דזנט, אנדראס קארו, פלאמן גלאבוב, מוחמד הינדי, ירדן כהן, תמיר גלזר, ניב יהושוע, יונתן טפר, לירן חזן, לוקה שטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully