וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד טוענים שאמבפה נראה "בכושר מעולה", אנצ'לוטי שיבח

הכוכב הגדול ערך אמש אימון בכורה בריאל מדריד, מאמנו התייחס להשתלבותו: "יביא את האיכויות והאישיות שלו לידי ביטוי". וגם: העמדה המיועדת שלו בהתקפה

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס/רויטרס

קיליאן אמבפה אומנם טרם ערך משחק רשמי ראשון עם ריאל מדריד, אבל אמש (רביעי) הכוכב הגדול ערך את אימון הבכורה שלו עם הבלאנקוס, שחזרו למדריד אחרי מסע ההכנה בארה"ב, בו לא נטל חלק הצרפתי. הכתבים שמסקרים את ריאל מדריד מעידים שאמבפה נראה בכושר מצוין ומוכן לפתיחת העונה.

ב"לאקיפ" טוענים שאמבפה מיועד לעמדת החלוץ המרכזי בשיטה של 4:3:3, או כחלוץ שני בשיטה של 4:4:2, כאשר ג'וד בלינגהאם יתופקד בעמדה מספר 10. בכל מקרה, אמבפה צפוי לקבל חופש מוחלט מבחינת המיקום שלו בהתקפה ושינויי המיקום.

קיליאן אמבפה במדי ריאל מדריד. רויטרס
כמה שיאים הוא עוד ישבור במדי ריאל מדריד? אמבפה/רויטרס

היום התייחס קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד לאימון הבכורה של אמבפה ואמר: "הוא יביא את האיכויות שלו לידי ביטוי וגם את הגישה וההקרבה. הוא יתאקלם בקבוצה הזו כמו כל מי שהגיע לפניו. אנחנו מאוד שמחים שהוא כאן משום שיש לו איכויות נהדרות וגם אישיות טובה".

"כולם במדריד שמחים שאמבפה כאן", הוסיף אנצ'לוטי, "האוהדים, המועדון, השחקנים ואני כמובן". על המפגש הצפוי מול אטאלנטה בסופר קאפ האירופי: "זה הולך להיות משחק מאוד קשה כי זו פתיחת העונה. אבל אנחנו נגיע בביטחון מלא, ואנחנו מודעים לאתגר".

בעוד שבוע תיאבק ריאל על התואר הראשון של העונה כשתפגוש את אטאלנטה בסופר קאפ האירופי. בתקשורת הספרדית נכתב כי מרבית השחקנים הבכירים שחזרו מהחופשה היום אמורים לפתוח בהרכב מול האיטלקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully