וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו או לעולם לא: התכנית של ברצלונה לצירוף וויליאמס

הנשיא לאפורטה נחוש להחתים את כוכב אתלטיק בילבאו ויתפוס פיקוד על המגעים, כשהמסר ברור: אם לא יעבור כעת, הדלת תיסגר בפניו

תקציר: ברצלונה-מילאן/ספורט1

ברצלונה רואה את הסגל משופע הכוכבים של ריאל מדריד ואת הבנייה המרשימה שמתבצעת באתלטיקו - ולא רוצה להישאר מאחור. הקטלאנים עדיין לא הצליחו לאייש את עמדת הקיצוני השמאלי בשחקן איכותי, כשהמטרה המרכזית ממשיכה להיות צירופו של ניקו וויליאמס, ובתקשורת המקומית טוענים שהנשיא ז'ואן לאפורטה יתפוס את המושכות וינהל במקום המנהל הספורטיבי דקו את ה"מבצע" להשלמת רכישתו של מי שכיכב במדי נבחרת ספרד בזכייתה ביורו האחרון.

וויליאמס חזר באחרונה לאימונים באתלטיק בילבאו, בשורותיה גדל ושיחק כל הקריירה הקצרה שלו עד כה, ושלח לאוהדים מסרים של הבעת אמון בערוצים הרשמיים של המועדון. בברצלונה משוכנעים שוויליאמס יודע להעריך את ההצעה שלהם, שגבוהה משמעותית ממה שהוא קיבל מהבאסקים כשהאריך את חוזהו בדצמבר האחרון, אך במקביל מבינים שהשחקן לא יסכים לעזוב את בילבאו בטונים צורמים ולכן מנסים למנוע מתיחות בין המועדונים.

מה שכן, התכנית של לאפורטה היא להפעיל לחץ פסיכולוגי על שחקן הכנף, בו הוא רואה לא רק חיזוק אדיר בפן המקצועי, אלא גם מבחינה מסחרית: בבארסה ינסו לשדר לוויליאמס כי "הרכבת תעבור רק פעם אחת", כלומר שהם ילכו על מועמד אחר ולא תהיה לו הזדמנות נוספת להצטרף, אם לא יעשה זאת הקיץ.

ניקו וויליאמס נבחרת ספרד גמר יורו 2024. רויטרס
ברצלונה לא מוותרת. ניקו וויליאמס/רויטרס

ההצעה עומדת על חוזה לחמש שנים בשכר של 12 מיליון יורו לעונה, כאשר לפי "ספורט", ברצלונה עשתה את המהלכים הנדרשים כדי לאפשר את מימון הרכישה של וויליאמס, שסעיף השחרור שלו עומד על 62 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully