וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסי אפריפה לא תוכל לייצג את ישראל באליפות העולם?

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 9:17

אחותו של בלסינג אפריפה, שייצג את ישראל באולימפיאדה, קבעה את הקריטריון לריצת 100 מטרים. אלא ששר הפנים טרם אישר את הבקשה שלה לאזרחות. עו"ד תומר ורשה: "רצוי לאשר את בקשתה בהקדם האפשרי"

האצנית מרסי אפריפה, אחותו של בלסינג שהתחרה במשחקים האולימפיים, קבעה לאחרונה את הקריטריון להשתתפות בריצת מאה מטרים באליפות העולם עד גיל 20 שתיפתח ב-27 בחודש בפרו. אלא שהיא לא תוכל לייצג את ישראל בתחרות, זאת משום ששר הפנים לא אישר את אזרחותה. הבקשה לזירוז אזרחותה הוגשה לשר הפנים על ידי משרד עו"ד ורשה- וייצן לפני יותר משנה אך לא נענתה.

חשוב לציין ולהדגיש כי בעת שאחיה - בלסינג אפריפה שגם קיבל את אזרחותו בעזרת משרד עו"ד ורשה- וייצן, - יגיע לגיל 21 (בעוד כחצי שנה) תהיה מרסי אפריפה זכאית מכח החלטת הממשלה לעניין ילדי זרים, למעמד קבע ומיד לאחר מכן לאזרחות ישראלית, כך שמדובר בזירוז קצר במיוחד, והכול מתוך מטרה להביא את מדינת ישראל להישגים משמעותיים בספורט.

 

בלסינג עם מרסי אפריפה. משרש ורשה וייצן,
לא תוכל לייצג את ישראל באליפות העולם משום שלא קיבלה אזרחות. מרסי אפריפה, מימין, עם בלסינג/משרש ורשה וייצן

עו"ד תומר ורשה אמר: "כולנו עדים בימים האחרונים לאושר לגאווה, ולנחת שמביאים הישגי הספורטאים הישראלים במשחקים האולימפיים בפריז שתורמים למורל הלאומי, בייחוד בימים קשים אלה העוברים על מדינת ישראל. בשל כך,  רצוי לאשר את בקשתה של מרסי אפריפה בהקדם האפשרי על מנת שתוכל לצאת לאליפות העולם הקרובה, ולהניף את דגל ישראל בגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully