וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארה"ב מתה מפחד'"? קר מזהיר: מנסים להרדים אותנו

הדרים טים מכינה תכנית מיוחדת ליוקיץ', אבל יודעת: "הוא השחקן הטוב בעולם". העיקר לא ליפול ל"מלכודת המנטלית" של פשיץ'

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ניקולה יוקיץ' נחשב בעיני רבים לכדורסלן הטוב בעולם כיום. הערב (חמישי, 22:00) הקביעה הזו תעמוד למבחן, כאשר סנטר נבחרת סרביה יפגוש את סוללת הכוכבים האמריקאית בחצי גמר האולימפיאדה, וינסה להדהים כנגד כל הסיכויים.

למרות שההתקפה של המאמן סבטסילאב פשיץ' לא עוברת דרכו כפי שהתרגל בדנבר, יוקיץ' עדיין מוביל את סרביה בטורניר בכל אספקט אפשרי, כולל נקודות (19.3), ריבאונדים (11.8), אסיסטים (7.5), חטיפות (2.5) וחסימות (1.0). את כל זה הוא עושה לצד יותר מ-60% מהשדה, וכשסרביה מביסה את יריבותיה ב-43 הפרש במצטבר בדקות בהן הוא על הפרקט.

אבל ארצות הברית מכינה לו תכנית מיוחדת, ומאמינה שהמוקשים שתעמיד בדרכו יקשו עליו. ג'ואל אמביד צפוי לפתוח בחמישייה ולקבל את המשימה לשמור עליו, אבל סטיב קר מתכנן להציב מול הסרבי הנפלא שלושה שומרים שונים.

שחקן נבחרת סרביה ניקולה יוקיץ'. רויטרס
האיש לעצור. יוקיץ'/רויטרס

לדבריו של קנדריק פרקינס, שחקן העבר ופרשן ESPN, "יוקיץ' מוכיח שוב ושוב שהוא השחקן הטוב בעולם כיום. אני יודע ש-KD ולברון היו שמחים לערער על הקביעה הזו, אבל זו פשוט האמת לאמיתה. יוקיץ' מפחיד אותם. הם מתים מפחד, כמו כולם".

אבל יותר מאשר פחד מיוקיץ', ארצות הברית חוששת משאננות. היא הביסה את סרביה פעמיים ב-26 הפרש בחודש האחרון - פעם אחת במשחק הכנה באבו דאבי, ופעם שנייה בשלב הבתים בפריז - וסטיב קר יודע שהסרבים עלולים לטמון להם "מלכודת מנטלית".

"אסור לנו ליפול לזה ולבוא רדומים. המשחקים הקודמים מולם לא שווים כלום", אמר קר, בין היתר בתגובה לדבריו של פשיץ' שהגדיר את ארצות הברית כ"קבוצת הכדורסל המוכשרת אי פעם".

"אני מניח שיוקיץ' ישחק 40 דקות, או קרוב לזה. הוא בקושי יירד מהמגרש. וחוץ מזה, הם יכינו לנו עוד הפתעות", סיכם קר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully