וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקובלב: "גאה לייצג את ישראל, רציתי לזכות במדליה"

7.8.2024 / 21:59

רוכב האופניים התייחס לשיא האולימפי ("כנראה השיא הקצר ביותר"), היום המפרך ("התחיל טוב, הסתיים פחות") וההפסד האכזרי בפוטו פיניש: "משוגע"

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה בכדורסל, דיוויד בלאט, מדבר עם התקשורת הישראלית בכפר האולימפי בפריז/יניב טוכמן, פריז

רוכב האופניים הישראלי מיכאל יעקובלב זכה היום (רביעי) לכמה רגעים של תהילת עולם באולימפיאדת פריז 2024, כשקבע שיא אולימפי במוקדמות הספרינט באופני מסלול. יעקובלב עצר את השעון על 9.152 שניות, והחזיק בשיא ההיסטורי במשך שתי דקות - עד אשר מת'יו ריצ'רדסון האוסטרלי שיפר אותו.

כך או כך, ולמרות ההדחה בשמינית הגמר, יעקובלב שיתחרה ביום שבת גם במירוץ הקיירין יכול להיות מרוצה מאוד מההופעה שלו היום. "אני עייף, זה היה יום ארוך. הוא התחיל טוב ואז לא הסתיים בצורה הטובה ביותר. נמשיך לקיירין. אנסה את הטוב ביותר שלי ונראה מה יהיה", אמר.

על ההפסד הדרמטי בפוטו פיניש בשמינית הגמר אמר: "זה היה משוגע. צריך לנתח את זה עם המאמן שלי, יש הרבה עבודה. לא היה לי מזל, אלפית שנייה. רציתי לזכות במדליה. אני יכול להשתפר".

רוכב אופני המסלול הישראלי מיכאל יעקובלב. רויטרס
הפנים לקיירין. יעקובלב/רויטרס

על התמיכה לה זכה מישראל: "הופתעתי, קיבלתי אלפי הודעות - לא רק מישראל, גם מארצות הברית, קנדה, בריטניה, יהודים מכל העולם. אני אסיר תודה, תודה לכולם על התמיכה. היו המון הודעות מישראל. אני גאה לייצג את ישראל".

לבסוף, על השיא שקבע סיפר: "זה היה קצר, כנראה השיא האולימפי הקצר ביותר. שלושה רוכבים שיפרו את השיא שלי. זה נחמד, אני בכושר הטוב בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully