וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמשקאן לא נרשם וייעדר במכבי פתח תקוה, לא שקט בקלוז'

החלוץ לא יוכל ליטול חלק במפגשים עם הרומנים בגלל בעיה בירוקרטית, רומן מתלבט בנוגע להרכב (ה', 21:00, ספורט1). היריבה בלחץ אחרי ניצחון ליגה בודד וזעם גדול של ארגון האולטראס

תקציר מוקדמות ליגה אירופית: מכבי פתח תקוה - בראגה 5:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תארח מחר בסופיה את קלוז' (חמישי, 21:00, ספורט1) למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג. ההכנה של מחזיקת הגביע הייתה רחוקה מלהיות אידאלית, בשל קשיי הטיסות ודרכי ההגעה והמסע הארוך שעשתה הקבוצה מישראל עד סופיה, שם ערכה הערב את האימון המסכם.

כידוע, פתח תקוה המריאה ביום שני בצהריים מישראל לוורשה ורק ברביעי אחר הצהריים הגיעו מרבית השחקנים מפולין לסופיה. הקבוצה עשתה את הלילה האחרון במלון הסמוך לשדה התעופה בוורשה, מבלי שהתאמנה, תוך שהיא מפסידה יממה יקרה להכנות, דבר שפגם מאוד בתוכניות המקצועיות של המאמן דן רומן לקראת המשחק.

נוסף לכך, התברר הערב שהקבוצה לא הצליחה לרשום את חלוץ הרכש המולדבי ויטלי דמשקאן, שייעדר משני המפגשים עם קלוז' בעקבות עניינים בירוקרטיים הקשורים לשחרור שלו מקבוצתו הקודמת וקבלת השחרור הבינלאומי.

מבחינת ההרכב למשחק נראה שלא יהיו שינויים לעומת ה-11 שפתחו בתבוסה הקודמת לבראגה, כאשר חוליית ההגנה תורכב שוב מחמישה שחקנים, כאשר גיא דזנט ואלון אזוגי מתחרים על עמדת המגן הימני. ניב יהושוע, תמיר גלזר ויונתן טפר אמורים לפתוח בקישור האחורי, כאשר לירן חזן ולוקה שטור יתופקדו בהתקפה.

הרכב משוער: מרקו וולף, גיא דזנט, אנדראס קארו, פלאמן גלאבוב, מוחמד הינדי, ירדן כהן, ניב יהושע, יונתן טפר, תמיר גלזר, לירן חזן, לוקה שטור.

ויטלי דמשקאן, חלוץ מכבי פתח תקוה. באדיבות מחלקת המדיה, מכבי פתח-תקוה, אתר רשמי
לא יוכל לשחק במפגשים עם קלוז'. דמשקאן/אתר רשמי, באדיבות מחלקת המדיה, מכבי פתח-תקוה

קלוז'

מכבי פתח תקוה היא האנדרדוג במפגש עם הרומנים, אבל דן רומן ושחקניו בכל זאת מקבלים את היריבה במצב אידיאלי מבחינתם.

בתחילת השבוע הפסידה קלוז' בביתה 3:2 לאוניברסיטטה קלוז' וזה היה דרבי ביתי ראשון שהיא מפסידה בו אחרי עשור. אחרי ארבעה מחזורים בליגה הרומנית, היא עם ניצחון אחד בלבד והאוהדים כבר זועמים ודורשים מנשיא המועדון לקחת אחריות בעקבות פתיחת העונה הרעה, כל זאת לפני המפגש עם מחזיקת הגביע הישראלית. גם מאמן קלוז' לא יצא נקי, בשל החלטות מקצועיות שקיבל עד כה ובראשן ההחלטה לשים את המשחק נגד מכבי פתח תקוה בראש סדר העדיפויות, לפני הדרבי בו כאמור הפסידה הקבוצה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
לא שקט אצל היריבה שלו. דן רומן/דני מרון

"אנחנו זועמים על כך שראשי המועדון שיקרו לנו", הודיע ארגון האולטראס "Peluza Vișinie", "אנחנו לא רצינו שיצטרפו לקבוצה שחקנים מליגות נמוכות שאחר כך אפילו לא משתמשים בהם. מר בלאי (נשיא המועדון), אנחנו דורשים ממך להתפטר. אנחנו ניתן לך עד דצמבר לעשות זאת. אנחנו יודעים שהקונפרנס חשוב מאוד למועדון, גם מסיבות כלכליות, אבל דרבי זה דרבי ואנחנו לא ניתן לכם להתנהג אלינו בצורה כזו".

קלוז' ביצעה הקיץ שינויים רבים בסגל ואפשר לומר שהשקיעה ברכש, בין המצטרפים ניתן למצוא את החלוץ לואיס מונטאנו שנרכש מפיורנטינה וכן הגיעו מוחמד קמארה מהפועל חיפה ואדריאן פאון מהפועל באר שבע, אך לצדם הגיעו גם שחקנים בפרופיל נמוך יותר. במהלך היום עשוי לחתום בקבוצה החלוץ האלג'יראי-צרפתי בילאל עומראני, שנחת ברומניה ואם יחתום עד הלילה, עשוי להירשם למשחקים נגד מכבי פתח תקוה וייתכן שייכלל בסגל בגומלין בשבוע הבא. עומראני למעשה שב לקדנציה שנייה בקלוז', ממנה עבר לסטיאווה בוקרשט, המשיך לפטרולול ובחודשים האחרונים היה בוויסלה קראקוב הפולנית.

הרכב משוער: רזבאן סאבה, וסילה מוגוש, מתייה בובן, מאטיי איליה, מריו קאמורה, אנדריי ארטאן, פנאיוטיס טאכצידיס, קרלו מוהאר, מריטון קורניצה, ציפריאן דיאק, לואיס מונטאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully