וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 לקרית שמונה על סכנין, 1:1 דרמטי בין טבריה להפועל חיפה

צפו בתקצירים: לידור כהן (4) וסטיבנס (42) העלו את קבוצתם לפסגת בית א' בגביע הטוטו לפני המחזור האחרון, אבו עביד איזן זמנית בפנדל. בילנקי (51) כבש בגרין, טננבאום הדף פנדל של מלמד ובאצ'ו (90+2) קבע שוויון בשער עצמי

תקציר גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 1:2/ספורט1

עירוני קרית שמונה בראש בית א' בגביע הטוטו עם סיומו של המחזור הרביעי הערב (רביעי) ולקראת 90 הדקות האחרונות של שלב הבתים, בזכות 1:2 על בני סכנין. במשחק הנוסף שנערך במקביל, נפרדו עירוני טבריה והפועל חיפה ב-1:1, שמשמעותו שרוני לוי ושחקניו איבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא, אבל נותרו ללא הפסד. טבריה הייתה עולה לראש הבית אם הייתה מנצחת, אך ספגה בדקה ה-90+2 ומפגרת אחר קרית שמונה בגלל הפרש השערים - יותר נכון בגלל שהבקיעה שער אחד פחות, כי שתיהן בהפרש 1+.

סטניסלב בילנקי, חלוץ עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
ניצחון ראשון לק"ש בנתניה, דרמה בגרין/מאור אלקסלסי

עירוני קרית שמונה - בני סכנין 1:2

זהו הניצחון הראשון של עירוני קרית שמונה העונה, אבל בזכות חמש נקודות שצברה בשלושה משחקים היא במקום הראשון בבית וקרובה להבטיח העפלה לחצי גמר המפעל. במשחק הקודם יאיר מרדכי בדקה ה-90+5 הציל אותה מהפסד מול טבריה, והיום מול סכנין היא עלתה ליתרון מאוד מוקדם משער של לידור כהן כבר בדקה הרביעית - השער הראשון שלו מאז שחזר לישראל. בני סכנין השוותה במהרה עם פנדל מוצלח של איאד אבו עביד בדקה ה-21, אבל אלפרדו סטיבנס הפנמי קבע 1:2 עוד לפני המחצית, ספק מעמדת נבדל, והתוצאה לא השתנתה עד לסיום. במחזור האחרון תתארח קרית שמונה אצל בני ריינה ואם תנצח, תקווה שטבריה תמעד או לא תנצח בתוצאה גבוהה יותר - טבריה תפגוש את בני סכנין, שאם תנצח ביום ראשון מצדה תקווה למעידה של קרית שמונה ואז היא זו שתסיים ראשונה.

הרכבים

עירוני קרית שמונה: אסף צור, נועם כהן, דודי טוויטו, עאיד חבשי, שי בן דוד, סקו בנגורה, כריסטיאן מרטינס, אריאל שרצקי, לידור כהן, אלפרדו סטיבנס, מוחמד אבו רומי.

בני סכנין: מוחמד אבו ניל, נפתלי בלאי, איאד אבו עביד, קונסטנטינוס סוטיריו, עובדיה דרויש, עילאי אלמקייס, עומר אבוהב, מתנאל טדסה, דניאל אונימוכארה, פאטה גודושאורי, אלכסנדר רמאלינגום.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
לידור כהן, שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
השער הראשון של לידור כהן בקרית שמונה/קובי אליהו
איאד אבו עביד, בני סכנין. קובי אליהו
אבו עביד עוד איזן מנקודת הפנדל/קובי אליהו
כריסטיאן מרטינס, אלפרדו סטיבנס, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
סטיבנס השיב את היתרון למקומיים לפני המחצית וקבע את תוצאת הסיום/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 4: גול! 0:1 לקרית שמונה. סוטיריו ואבו עביד התמסרו, אבו רומי ניצל את השאננות כדי לחטוף לכדור, לדהור לרחבה ולהעביר רוחב ללידור כהן שמול שער ריק לא יכול היה להחמיץ.

דקה 21: גול! סכנין השוותה. חבשי שגה וביצע עבירה ברחבה, אבו עביד כיפר על הטעות המוקדמת עם פנדל מוצלח ו-1:1.

דקה 42: גול! קרית שמונה שוב ביתרון. נועם כהן הרים מאגף ימין למרכז הרחבה, סטיבנס ספק היה בנבדל, אך אין VAR בגביע הטוטו ומרחבת החמש נגח בחופשיות את ה-1:2.

צפו בתקציר: הפועל חיפה סחטה 1:1 דרמטי מטבריה

תקציר גביע הטוטו: עירוני טבריה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1
דור חוגי ושחקני הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה לא ניצחה העונה, אך גם לא הפסידה/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - הפועל חיפה 1:1

הפועל חיפה ערכה את המשחק הרביעי והאחרון שלה בשלב הבתים בגביע הטוטו, אבל גם בו היא לא ניצחה ובכך איבדה סיכוי להעפיל שלב. הקבוצה של רוני לוי סיימה עם ארבע תוצאות תיקו, כך שהיא גם לא הפסידה, אבל היום היא ניצלה מהפסד עם הרבה מזל - הודות לשער עצמי בדקה ה-90+2 של אונדז'יי באצ'ו מטבריה. לולא הגלישה של הצ'כי שכבש לשערו שלו, טבריה הייתה בראש הבית ותלויה בעצמה לקראת המשחק המכריע מבחינתה נגד בני סכנין ביום ראשון. כאמור, יש לטבריה עדיין סיכוי לסיים בפסגה, אם תשיג תוצאה טובה יותר משל עירוני קריית שמונה.

טבריה עלתה ליתרון היום משער של סטניסלב בילנקי בדקה ה-52 אחרי התקפה יפה ורגע חשוב נוסף מבחינתה של העולה החדשה היה בדקה ה-84, אז פיראס אבו עקל גרם לפנדל והורחק, אבל השוער דניאל טננבאום הדף פנדל של גיא מלמד - השני שחלוץ הפועל חיפה לא כובש תוך שלושה ימים. עם זאת, האורחת לחצה ובתוספת הזמן הצליחה לחלץ נקודה.

הרכבים

עירוני טבריה: דניאל טננבאום, שי קונסטנטין, בן והבה, אונדז'יי באצ'ו, אלי בלילתי, איתם וולבלום, פרנקו מסורק, פיראס אבו עקל, יניב בריק, והיב חביבאללה, סטניסלב בילנקי.

הפועל חיפה: ניב אנטמן, נועם בן הרוש, דור מלול, פרנן מאיימבו, אורן ביטון, דראמן סאלו, לירן סרדל, נאור סבג, דימיטרי אנטילבסקי, דור חוגי, גיא מלמד.

סטניסלב בילנקי, חלוץ עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
שער של נחישות. בילנקי/מאור אלקסלסי
דניאל טננבאום, שוער עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טננבאום פורע שטרות בתחילת דרכו בטבריה/מאור אלקסלסי
גיא מלמד, חלוץ הפועל חיפה בועט פנדל. מאור אלקסלסי
החמיץ שני פנדלים תוך שלושה ימים. מלמד/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 52: גול! 0:1 לעירוני טבריה. בילנקי מצא את הרשת אחרי התקפה נפלאה שבה וולבלום הרים לרחבה, מצא את בלילתי שהוריד עם הראש ובילנקי אחרי ערבובייה עם הרבה נחישות הכניע מקרוב את אנטמן.

דקה 84: אבו עקל הורחק, טננבאום הדף פנדל של מלמד! אבו עקל גרם לפנדל עם גלישה מאוחרת וגם הורחק בכרטיס צהוב שני ואדום, אבל החלוץ בעט לאמצע ולא הצליח להכניע את השוער שזינק מצוין ומנע שוויון.

דקה 90+2: גול! עוד שער דרמטי בתוספת הזמן במשחק של הפועל חיפה, שניצלה מהפסד בעקבות שער עצמי של באצ'ו שגלש והבקיע לשערו שלו בניסיון להציל שער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully