וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות מגרמניה ומספרד בוחנות אפשרות לצרף את מנור סולומון

דיווח: הישראלי לא צפוי להישאר בטוטנהאם, אבל זוכה להתעניינות ובכל מקרה לא אמור להימכר על ידי האנגלים, אלא לעבור בהשאלה

תקציר: ויסל קובה - טוטנהאם 3:2/ספורט1

מנור סולומון לא שותף בשני משחקי ההכנה האחרונים של טוטנהאם וזה היה איתות ראשון לכך שהוא לא בתוכניות המקצועיות של המנג'ר אנג' פוסטקוגלו. היום (רביעי) פורסם דיווח ראשון בממלכה הנוגע לישראלי, ולפיו הוא לא צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הקרובה ולעזוב בהשאלה.

טוטנהאם בימים האחרונים מנהלת מו"מ מתקדם עם בורנמות' לרכישת החלוץ דומיניק סולאנקה, עסקה שבסופו של דבר ככל הנראה תעלה לה כ-65 מיליון ליש"ט, כי היא תיאלץ להפעיל את סעיף השחרור שלו לנוכח דרישת קבוצתו להתפשר, ועל כן צפויים בימים הקרובים מספר מכירות והשאלות מצד טוטנהאם. בין השחקנים שמוזכרים כאלו שעשויים לעזוב נכללים סרחיו רגילון, אמרסון רויאל, ג'ובאנו לו סלסו ואחרים וכעת מוזכר גם הישראלי, שחוזהו בלונדון הוא עד קיץ 2028.

בניגוד לשחקנים האחרים שעל פי ההערכות יימכרו בסופו של דבר, דווח כי סולומון לא יימכר, אלא יושאל בלבד. הקשר שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-25, לא צפוי להישאר באנגליה, אלא לעזוב לקבוצה בגרמניה או בספרד, משם יש התעניינות והחלו שיחות עם טוטנהאם לגבי שאילתו.

סולומון הצטרף להכנות של לטוטנהאם לתחילת העונה אחרי שנעדר מאז ה-30 בספטמבר בעקבות פציעה, שבועות ספורים אחרי שחתם בקבוצה. הוא הספיק לערוך חמש הופעות פרמיירליג בעונה שעברה וב-198 הדקות ששיחק בישל פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully