וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת תנחת בסופיה אחרי מסע ארוך, דמשקאן עדיין לא נרשם

המלאבסים נאלצו להעביר יום שלם בבית מלון בוורשה ולא ערכו אימון לקראת קלוז' (ה', 21:00, ספורט1). המולדובי יוכל לשחק?

תקציר מוקדמות ליגה אירופית: מכבי פתח תקוה - בראגה 5:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה תארח מחר (חמישי, 21:00, ספורט1) את קלוז' הרומנית באצטדיון של לבסקי סופיה בבולגריה, למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. בשל הקשיים במציאת טיסות ודרכי תחבורה, פתח תקוה שהמריאה מישראל כבר ביום שני ונחתה תחילה בוורשה, תגיע רק היום לסופיה. במועדון נתקלו בקושי גדול למצוא טיסת המשך מפולין לבולגריה והקבוצה נאלצה לשהות יממה שלמה במלון הצמוד לשדה התעופה של ורשה.

השחקנים הזרים של הקבוצה, שקיבלו אישור לשהות עם משפחותיהם בסוף שבוע האחרון באירופה, כבר הגיעו לסופיה ושאר השחקנים יצטרפו אליהם היום. בשל המצב והשהייה במלון, גם לא נערך אמש אימון כך שהשחקנים לא התאמנו למעשה מאז יום שני בבוקר. רק הערב, אם הכל יילך כמתוכנן, יערכו המלאבסים את האימון הטקטי המסכם באצטדיון בסופיה, בו יערך מחר המשחק עצמו ובהחלט אפשר לומר שההכנות להתמודדות לא אידאליות בשל המסע הארוך לסופיה.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
הכנות לא אידיאליות. רומן/דני מרון

כאב ראש נוסף איתו עסקו ראשי הקבוצה ביומיים האחרונים, הוא הקושי ברישומו של חלוץ הרכש החדש ויטאלי דמשקאן לסגל באירופה, מסיבות בירוקרטיות ואי קבלת השחרור הבינלאומי מקבוצתו הקודמת. על פי חוקי אופ"א ניתן לרשום שחקנים עד הלילה בחצות, כך שלקבוצה נותרו עוד מספר שעות להשלים את המשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully