וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך וזלצבורג גברו 1:2 על טוונטה, פרנצווארוש ואבו פאני הפסידו

הקשר הישראלי שיחק 82 דקות בהופעה טובה בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. ההונגרים נכנעו 2:0 למיטיולנד, אבו פאני עלה בדקה ה-55 מהספסל

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה ליגיונרים ישראלים. דני גרופר לא שותף בניצחון 1:2 של לודוגורץ על קרבאח האזרית במשחק הראשון בין השתיים שהתקיים באזרבייג'ן, אבל אוסקר גלוך ומוחמד אבו פאני רשמו דקות על הדשא במשחקים של רד בול זלצבורג ופרנצווארוש.

גלוך חזר ממשחקי הנבחרת האולימפית בפריז ופתח בהרכב של פפ ליינדרס, מאמנו החדש שהיה עוזרו של יורגן קלופ בליברפול, נגד טוונטה. הישראלי שיחק 82 דקות והיה שותף לשער היתרון שהגיע בדקה ה-41, כשהרים כדור קרן שהורחק, ומאוריטס קאיירגארד בעט כדור אדיר מקצה הרחבה לרשת ההולנדית. בהמשך הקשר הדני השלים צמד בדקה ה-85, אבל טוונטה השאירה פתח בגומלין בתוספת הזמן כשמישל ולאפ צימק ל-2:1.

אבו פאני ופרנצווארוש פגשו את מיטיולנד בדנמרק וסיימו בהפסד 2:0 כואב שעלול להדיח אותם מהמוקדמות אל הליגה האירופית. הקשר הישראלי לא פתח בהרכב ההונגרי ורק עלה מהספסל בדקה ה-55, אבל ספג צהוב בדקה ה-74 ולא הצליח לסייע לקבוצתו לכבוש שער מצמק, בהפסד שהרחיק אותם מחלום האלופות.

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. Laszlo Szirtesi, GettyImages
התרחקו מחלום ליגת האלופות. מוחמד אבו פאני/GettyImages, Laszlo Szirtesi

משחקי הגומלין של שלושת השחקנים הישראלים יתקיימו בשבוע הבא ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully