וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי אקלים ריססו והשחיתו את קירות אחוזתו של ליאו מסי באיביזה

אלמונים ניצלו את העובדה שהארגנטינאי ומשפחתו לא היו בביתו באי הספרדי, פרצו והשאירו נזק רב: "האחוזה היא לא חוקית, בזמן הזה אנשים מתו מגל חום"

תקציר: ברצלונה-מילאן/ספורט1

אחרי הזכייה בקופה אמריקה עם נבחרת ארגנטינה ולקראת החזרה לאינטר מיאמי, ליאונל מסי בילה את הקיץ באחוזה שרכש באיביזה. הכוכב הארגנטינאי נח אחרי הקיץ המתיש שהיה לו ולקראת החזרה לקבוצתו ב-MLS, כאשר פעילי אקלים ניצלו זאת והשחיתו את האחוזה שבבעלותו באי הספרדי.

חברים מקבוצת פעילי האקלים "Futuro Vegetal" הספרדית הגיעו לאחוזה המרשימה, הצטלמו בכניסה ובגינה שלו ליד אחד משערי הכדורגל שהוצבו שם, כשהם מחזיקים שלט עליו כתוב: "עזרו לכדור הארץ, תאכלו את העשירים, תבטלו את המשטרה".

כחלק מההשחתה, חברי הקבוצה ריססו על קירות האחוזה בשחור ואדום, ובהסבר שלהם לפעולתם אמרו: "צבענו את האחוזה הבלתי חוקית של מסי באיביזה. האחוזה היא בנייה לא חוקית שהכדורגלן רכש בסכום מופקע של 11 מיליון יורו. בזמן שזה קרה, באיים הבלאריים מתו בין 2 ל-4 אנשים כתוצאה ישירה מגל חום. צריכים שינוי קיצוני להתמודד עם משבר האקלים".

מסי עדיין לא הגיב לפריצה וההשחתה שהתרחשה באחוזה, כאשר את המקום רכש ב-2022 ומאז מבקר שם בחופשות באופן קבוע. משפחתו של מסי לא היתה במקום בזמן שהתרחש האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully