וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-4D: אסיקס משיקה נעליים חדשות

הדגם החדש GEL-KAYANO™ 31 מעניק יציבות אופטימלית התומכת ברצים בכל שלב משלבי הריצה הודות לטכנולוגיית 4D GUIDANCE SYSTEM™. כל הפרטים בפנים

ASICS  GEL KAYANO - מחיר 849 שקל. יחצ,
ASICS GEL KAYANO - מחיר 849 שקל/יחצ

המותג ASICS שם לעצמו מטרה לייצר את נעלי הריצה הנוחות ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הדגם החדש GEL-KAYANO™ 31 מעניק יציבות אופטימלית התומכת ברצים בכל שלב משלבי הריצה הודות לטכנולוגיית 4D GUIDANCE SYSTEM™.

4D GUIDANCE SYSTEM™ כולל 4 ממימדים. מימד ראשון - מימד הרוחב מתייחס לרוחב של בסיס הנעל, הטכנולוגיה מאפשרת בסיס רחב יותר עליה הרץ יכול לנחות ולהיות יציב יותר על הקרקע. מימד שני - מימד האורך מתייחס לאורך המגע עם הקרקע ועד לדחיפת הבוהן לצד חריצים בצד הצדדי ובתחתית הסוליה התיכונה, אלו מסייעים להבטיח מעבר מאוזן יותר ודחיפת בוהן יעילה. מימד שלישי - מימד העומק מתייחס לעומק הסולייה, הקצף של סוליית הביניים "העוטף" וממקם את כף הרגל בצורה מאובטחת ובטוחה על בסיס הנעל. לפיכך הרץ לא יכול לנוע משמאל לימין. האלמנט הרביעי והאחרון - מימד הזמן מתמקד באיזור המדיאלי אשר נוצר מאותו קצף אך בצפיפות נמוכה יותר ורכה יותר ובעל החזר אנרגיה גבוה יותר. אלמנט זה הופך את הריצה ליעילה יותר, נוחה יותר ומקטינה את הסיכון לפציעות.

בהמשך לאג'נדת העיצוב של ASICS המביאה שיפורים מתמשכים כדי ליצור מוצרים שמרגישים הכי טוב לגוף ולנפש, החלק העליון של הנעל בעיצוב מדיאלי א-סימטרי עודכן כדי ליצור התאמה תומכת ותחושה נוחה יותר. החלק העליון של רשת הנעל תוכנן גם כדי לספק אוורור טוב יותר, להבטיח שכפות הרגליים יישארו קרירות לאורך מרחקים ארוכים יותר וגמישות משופרת כך שהאצנים יקבלו נוחות מירבית בכל צעד.

Junichiro Tateishi, מנהל מחלקת מחקר תפקודי מוצר ב-ASICS אמר: "אנו מאמינים שהנעל GEL-KAYANO™ 31 מספקת לא רק את היציבות האופטימלית, אלא גם מספקת רמת נוחות מרשימה כדי לעזור לרצים להגיע רחוק יותר. ה- GEL-KAYANO™ היא נעל ריצה אגדית, ואנו נרגשים לראות כיצד מעריצי הסדרה נהנים מהנוחות הנוספת הזו כשהם מנסים את הנעל. התקווה שלנו היא שזה יעזור לכולם להרגיש בנוח, בטוחים ומרוממים".

משקל הנעל עומד על 266 גרם בלבד בדגם הנשים ו 305 גרם בלבד לדגם הגברים. העיצוב החדשני כולל גימור אלגנטי ויוקרתי.

הדגם החדש נמכר בסניפי ASICS בנמל תל אביב, קניון TLV ,קניון חיפה, באתר ובחנויות ספורט נבחרות. מחיר לצרכן - 849 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully