וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו האריך חוזה במכבי ת"א, קטש מרוצה: "עוד נדבך בהמשכיות"

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 15:37

הגארד-פורוורד חתם לעונה שלישית בשורות האלופה: "מצפה עונה עם המון אתגרים, בטוח שנעמוד בכולם". קטש: "את היתרונות שרפי מביא למגרש כולם מכירים"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) שהאריכה את חוזהו של רפי מנקו לעונה הקרובה. הגארד פורוורד של נבחרת ישראל (30, 2.01 מ') שיחק תחת עודד קטש בשתי העונות האחרונות והיה שותף בזכייה בשתי האליפויות האחרונות של הצהובים ובגביע ווינר.

רפי מנקו מאריך את חוזהו אצל מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רפי מנקו מאריך את חוזהו אצל מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"אני שמח להמשיך לשנה שלישית במועדון וכבר מחכה שהעונה תתחיל כדי לפגוש אתכם", אמר רפי מנקו. "מצפה לנו עונה עם המון אתגרים, אני בטוח שיחד איתכם נעמוד בכולם. בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות להנהלה, לצוות המקצועי וכמובן לכם על כל התמיכה. שיהיה לנו המון בהצלחה. יאללה מכבי!".

"רפי מנקו שחקן חשוב מאוד בסגל שלנו, ואנחנו מרוצים מאוד שהוא ממשיך איתנו", אמר המאמן עודד קטש, "מדובר בעוד נדבך בהמשכיות הסגל מהעונה הקודמת. את היתרונות שרפי מביא למגרש כולם מכירים. הוא תמיד ייתן הכל על המגרש, מקצוען ובעל סט יכולות בשני צדי המגרש שיעזור לנו מאוד".

המנהל הספורטיבי אבי אבן הוסיף: "רפי מנקו הוא שחקן חשוב מאוד למכבי תל אביב על המגרש ומחוצה לו. יש לו ערך מוסף בשלל אספקטים והוא היה בורג מרכזי בשתי האליפויות האחרונות של המועדון. זה טבעי ומשמח שרפי ממשיך איתנו בעונה הבאה". זו תהיה העונה ה-12 של רפי מנקו בליגה העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully