וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריפה: "מבין שאנשים ציפו ליותר, אבל שוכחים שאני היחידי פה"

6.8.2024 / 15:10

האצן הישראלי לא הצליח להעפיל גם מבית הניחומים לחצי הגמר ב-200 מטר: "אני הרץ היחיד בהיסטוריה שמייצג את ישראל באולימפיאדה לצד הבכירים בעולם. זה לא השיא האמיתי שלי"

יעל ארד, גילי לוסטיג, צופים בטקס חלוקת המדליות של תום ראובני ונגינת התקווה/יניב טוכמן

בלסינג אפריפה לא הצליח להשתחל לחצי הגמר בריצת ה-200 מטרים. האצן הישראלי סיים אתמול (שני) רק במקום ה-35 במוקדמות עם זמן של 20.78 שניות, אך זכה להזדמנות נוספת היום כי בניגוד לתחרויות קודמות, הפעם התקיים בית ניחומים.

אפריפה שובץ למקצה השלישי מתוך ארבעה וידע שכדי להעפיל הוא יצטרך לנצח את המקצה שלו או לסיים כאחד משני האצנים המהירים ביותר שלא ניצחו במקצה שלהם. לצערו, הוא רשם תוצאה עוד פחות טובה מאשר במוקדמות - הגיע אחרי 20.88 שניות ולא הצליח להעפיל לחצי הגמר.

"הרגשתי הבוקר ממש טוב", אמר לאחר מכן, "הייתה התרגשות אבל פחות לחץ כי איכשהו אני רגיל למעמד של התחרויות, ואני שמח להיות במעמד הזה, בגיל 20. מבין שאנשים כנראה ציפו ליותר, אבל שוכחים שאני האתלט היחידי בהיסטוריה של ישראל שמייצג את ישראל באולימפיאדה לצד הבכירים ביותר בעולם". כוונתו, כמובן, לרצים בריצות קצרות.

בלסינג אפריפה אצן ישראלי בריצת 200 מטר, פריז 2024. רויטרס
מחוץ לחצי הגמר. אפריפה/רויטרס

"אני ציפיתי רק להעפיל לחצי הגמר, ידעתי שזה אפשרי. קיבלתי את המסלול הלא טוב, תמיד זה קורה, לא יודע איך. זה לא השיא האמיתי שלי, השנה הזאת. יש לי עוד הרבה מה לשפר, הרבה ללמוד, ומירוצים טובים יותר יבואו". על לוס אנג'לס 2028: "אני לא נביא, ומקווה להגיע הכי טוב, הכי מוכן, ולרוץ הכי מהר".

על אחותו מרסי, שעשתה קריטריון לאליפות העולם, אבל לא יכולה לייצג את ישראל כי עדיין אין לה דרכון ישראלי: "אני מקווה שכל הגורמים שמסביב יעזרו לה, כמו שאני הייתי במצב הזה. היא הוכיחה את זה על המסלול, בלי לדבר הרבה. זה יכול להביא פוש וביטחון, ואני יודע שאחותי מסוגלת, אין כמוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully