וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשחזר את ההישג מטוקיו? ברביעי: סמברג מתחילה את דרכה בפריז

לוחמת הטאקוונדו צפויה לפגוש בשמינית הגמר יריבה סעודית, אם תעבור אותה תתמודד עם אלופת העולם שהביסה אותה בטוקיו - ושגם אם תכניע אותה תוכל לסלול את דרכה לבית הניחומים ואולי למדליית ארד שנייה ברציפות

מה מצפה לאבישג סמברג באולימפיאדה? נטע לוינסון מסבירה/מערכת וואלה

אבישג סמברג זכתה במדליה הראשונה והכה מפתיעה של ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו לפני שלוש שנים. מחר (רביעי, החל מ-11:22) לוחמת הטאקוונדו בת ה-22 תנסה לכל הפחות לזכות במדליית ארד ולשחזר את הישג, בתקווה לעשות היסטוריה נוספת ולהעלות את מאזנה של ישראל לשבע מדליות אולימפיות בפריז.

על פי שיטת התחרות, לא נערכת הגרלת משחקים, אלא היריבות נקבעות לפי הדירוג שלהן - משמע שהראשונה בדירוג פוגשת את המדורגת 16, השנייה את המדורגת 15 וכן הלאה. לכן, סמברג המדורגת שמינית במשקל עד 49 ק"ג, תתמודד עם המדורגת תשיעית, הסעודית דוניה אבו טאלב שספק אם תלחץ את ידה של הישראלית, אך על פי ההערכות תתייצב לקרב. אם סמברג תנצח אותה, היא תהיה בעמדה מצוינת לשוב לפודיום פעם נוספת - על אף שבקרב הבא אמורה לחכות התאילנדית פאניפאק וונגפאטנאקיט, המדורגת 1 בעולם שהביסה את סמברג בשמינית הגמר בטוקיו.

אבישג סמברג, לוחמת טאקוונדו. דניס סקרטוב, באדיבות ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו, אתר רשמי
הדרך למדליה מתחילה מול יריבה סעודית. סמברג/אתר רשמי, דניס סקרטוב, באדיבות ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו

בנוסף על כך, שיטת התחרות היא שאם סמברג מפסידה במהלך היום, היא צריכה שהיריבה שהדיחה אותה תעפיל לגמר כדי להתמודד בבית הניחומים - כך שאם סמברג תעבור את היריבה הסעודית, יש לה סיכוי מצוין להעפיל לבית הניחומים גם במקרה של הפסד לאלופת העולם - בדיוק כפי שהיה באולימפיאדה הקודמת בטוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully