וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפתח את העונה עם 6 זרים כשירים בלבד?

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 9:26

הצהובים עשויים להתחיל את העונה ללא זר נוסף בעמדת הפורוורד, כשגם מייקון ג'וניור שעדיין לא חתם לא אמור להיות כשיר לפתיחת העונה. נסיונות להחתים את מאייר על חוזה ארוך טווח

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בעוד פחות משבועיים צפויה מכבי תל אביב להתחיל באופן רשמי את אימוניה לקראת עונת 2024/25 ביורוליג, ועל פניו סגל הקבוצה עדיין לא הושלם. אחרי שהחתימה בתקופה האחרונה מכבי את תמיר בלאט ורומן סורקין על הארכת חוזה, היא עדיין מחזיקה רק בשישה זרים חתומים.

הצהובים מקווים לנעול את הסיפור סביב דריל מייקון ג'וניור בקרוב. בין הצדדים קיימות הבנות כספיות, אך במכבי דורשים ממצאים רפואיים נרחבים כדי להבטיח שהשחקן יהיה כשיר לאזור חודש נובמבר כפי שנטען בפתיחת השיחות בין הצדדים. אם הכל יילך לפי המתוכנן, מייקון ג'וניור יחתום במכבי.

השאלה היותר גדולה היא סביב הזר בעמדת הפורוורד שאמור להיכנס לנעליו של בונזי קולסון. נכון להיום למכבי יש בעמדה זו את ליוואי רנדולף, רפי מנקו שחתם על חוזה חדש וג'יילן הורד שמסוגל לשחק בעמדה מספר 4. התכנון המקורי של הצהובים היה להביא זר נוסף, אלא שנכון לעכשיו, לאור פערים כספיים גדולים עם דיישון פייר, ייתכן שהתוכניות יוקפאו ושמכבי תפתח את האימונים, ואולי גם את העונה כולה, ללא זר נוסף.

שחקן פנרבחצ'ה דיישון פייר. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
פערים גדולים במו"מ מונעים את הגעתו. דיישון פייר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

במכבי מקווים להחתים את עומר מאייר, כוכב נבחרת הנוער, על חוזה ארוך טווח שיבטיח את עתידו במועדון. למאייר אין חוזה במכבי, אך הוא שייך לקבוצה, כך שכל קבוצה שתרצה להחתים אותו תצטרך להגיע להבנות כספיות עם הצהובים. במכבי רואים את מאייר כחלק מעתיד המועדון, אך לא הצליחו להגיע בחודשים האחרונים להסכמות איתו ועם נציגו, והם מקווים לעשות זאת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully