וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דופלנטיס אחרי השיא: "חוויה חוץ גופית, נעשה מסיבה גדולה"

הקופץ השבדי התרגש: "החלום הכי גדול שלי מאז שהייתי ילד היה לשבור את שיא העולם באולימפיאדה". וגם: המחווה לצלף הטורקי והנשיקה לדזירה

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

לא כל הכוכבים ידעו להתעלות לרגע באולימפיאדה, אבל לא כולם הם מונדו דופלנטיס. הקופץ במוט השבדי הגן בקלות על התואר האולימפי שלו ויכול היה לסיים בכך את הערב בסטאד דה פראנס, אבל הוא בא לספק שואו לעשרות האלפים וזה מה שעשה. אחרי שיא אולימפי של 6.10 מטר בניסיון הראשון, הוא העלה את הרף ל-6.25 במטרה לשבור גם את השיא העולמי. שני הניסיונות הראשונים היו קרובים מאוד, ובשלישי הוא כבר עשה את זה וחגג בטירוף. זהב אולימפי שני ושיא עולמי תשיעי בקריירה, והוא רק בן 24.

דופלנטיס רץ לחגוג עם המשפחה, נישק בתשוקה את בת הזוג דזירה אינגלנדר ועוד לפני כן, אחרי השיא האולימפי, ביצע מחווה לצלף הטורקי יוסוף דיקץ', הקלע שלקח מדליית כסף בפריז והפך ויראלי בשבוע האחרון, עם תנועה המדמה ירי.

ארמנד דופלנטיס קופץ במוט שבדי עם בת זוגו דזיאה אינגלנדר, פריז 2024. רויטרס
מונדו דופלנטיס עם דזירה אינגלנדר/רויטרס

"עוד לא עיכלתי כמה הרגע הזה פנטסטי", אמר דופלנטיס הנרגש. "זה אחד הדברים שלא באמת מרגישים אמיתיים, חוויה חוץ גופית. זו הבמה הכי גדולה שיש עבור קופץ במוט. החלום הכי גדול שלי מאז שהייתי ילד קטן היה לשבור את שיא העולם באולימפיאדה, והצלחתי לעשות את זה מול הקהל הכי משוגע שהתחריתי לפניו".

על ההכנות שלו אמר: "הרגשתי שהגעתי ממש מוכן. מעולם לא הייתי כל כך ממוקד כמו בשלושת החודשים האחרונים. עכשיו אני מוכן לאכול מלא אוכל. הולכת להיות מסיבה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully