וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה עסקת אולמו לברצלונה, הומלס בדרך לפרמיירליג

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 21:11

הקטלאנים ישלמו 55 מיליון יורו עבור קשר נבחרת ספרד, הבלם הוותיק צפוי להצטרף לברייטון או ווסטהאם. פ.ס.ז' בשיחות על רכישת סאנצ'ו

האלוף האולימפי תום ראובני בריאיון/יניב טוכמן, שליחנו לפריז

העברות

* רנאטו סאנצ'ס חזר אחרי שמונה שנים לבנפיקה. הקשר הפורטוגלי הושאל מפריז סן ז'רמן לקבוצת ילדותו לעונה הקרובה.

* שחקן נוסף שחזר לקבוצתו לשעבר הוא אוריול רומאו, שהושאל בחזרה לג'ירונה מברצלונה.

* חרמן פסלה המשיך בטרנד החזרות, והצטרף מבטיס לריבר פלייט הארגנטינאית, שם גדל.

* כצפוי, ווסטהאם הודיעה כעת גם על החתמת גידו רודריגס. הקשר הארגנטינאי בן ה-30 הצטרף ללא תמורה אחרי סיום חוזהו בריאל בטיס.

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, סוכמה עסקת העברתו של דני אולמו לברצלונה. הקטלאנים ישלמו ללייפציג 55 מיליון יורו, לצד 7 מיליון יורו בבונוסים. אולמו יחתום לשש שנים.

* צ'לסי סיכמה עם אתלטיקו מדריד על רכישתו של סאמו תמורת כ-35 מיליון יורו. החלוץ של נבחרת ספרד הצעירה צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח של שבע שנים.

* לפי "סקיי ספורט", פריז סן ז'רמן החלה במו"מ ראשוני עם מנצ'סטר יונייטד בניסיון לרכוש את ג'יידון סאנצ'ו. האנגלי מעוניין במעבר, אך עדיין לא הגיע לסיכום תנאיו האישיים וגם בגזרה זו מתנהל מו"מ.

* השוער המצטיין של היורו בדרך לליברפול? ב"רלבו" משוכנעים שליברפול רואה רואה בגיורגי ממרדשווילי, שוערה של נבחרת גאורגיה ו-ולנסיה, כמועמד הראשי להיות היורש של אליסון. הקבוצה של ארנה סלוט צפויה להגיש הצעה של כ-30 מיליון ליש"ט, עם אפשרות להשאיל את השוער בעונה הקרובה לקבוצת ביניים בפרמיירליג.

* ווסטהאם וברייטון מנהלות מאבק אחר הבלם הגרמני הוותיק מאטס הומלס, שסיים את דרכו בבורוסיה דורטמונד.

* טוטנהאם ממשיכה במו"מ לצירוף דומיניק סולאנקה, אך בורנמות' עומדת על דרישתה למכור אותו רק תמורת 65 מיליון ליש"ט. באנגליה דווח כעת כי טוטנהאם עשויה להציע סכום גבוה יותר מסעיף השחרור, אך הוא יכלול בונוסים עתיידים, כך שהתשלום המיידי יהיה נמוך ממחיר סעיף השחרור.

* ראשי יובנטוס הגיעו לפורטו כדי לקדם את המו"מ לרכישת גאלנו, שסומן כמחליף אפשרי לפדריקו קייזה שלא ימשיך בקבוצה. נציגי הביאנקונרי כבר נפגשו עם סוכנו של שחקן הכנף הברזילאי.

* ב"טלגרף" טוענים שניוקאסל הגיעה לסיכום מול מארק גהי שצפוי לחתום בשורות המגפייז כבר בשבוע הקרוב. כעת, מה שנותר הוא לסכם את סכום ההעברה מול קריסטל פאלאס, שצפוי להגיע ליותר מ-60 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווחים שאודינזה הגישה לאלכסיס סאנצ'ס חוזה לעונה הקרובה. הצ'יליאני שחקן חופשי ועשוי לשוב למועדון בו פרץ באירופה בין 2006 ל-2011.

דני אולמו חוגג יחד עם שחקני נבחרת ספרד גמר יורו 2024. GettyImages
זה מתקרב. אולמו/GettyImages

* מנצ'סטר יונייטד החליטה שלא להחתים את מנואל אוגרטה מפריז סן ז'רמן, כך לפי "האתלטיק".

* פבריציו רומאנו טוען שלסטר תגיש לליברפול הצעה עבור פאביו קרבאליו הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully