וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 2:3 את ר"ג, בני יהודה תקבל ניצחון טכני?

כהן (48), מקאריץ' (63) וטוריאל (85) הפכו יתרון של אדאמס (7), מזרחי רק צימק (87). בני יהודה סיימה ב-1:1 עם כפר שלם, אבל שיתוף אייל אינברום שלא היה בטופס עשוי לדחות את עליית האדומים לחצי גמר גביע הטוטו

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

שלב הבתים בגביע הטוטו המשיך הערב (שני) עם ניצחון שני של מסאי דגו והפועל תל אביב במפעל, הפעם עם מהפך ו-2:3 גדול על הפועל רמת גן. הקבוצה שירדה לליגה הלאומית פתחה את המשחק רע מאוד וראה את מוחמד אדאמס כובש את הראשון בנגיחה אחרי שבע דקות, בפתיחה שהיתה יכולה להיות עם הרבה יותר שערים עבור רמת גן. ארי כהן הצליח להשוות את התוצאה בדקה ה-48 עם בעיטה אדירה לרשת של אלמוג מלול והמהפך הגיע בדקה ה-63. מילאן מקאריץ' ניצל שמירה לקויה ברחבה ונגח מקרוב את שער הבכורה שלו במשחק רשמי בהפועל תל אביב.

סתיו טוריאל הוסיף את השלישי בדקה ה-85, וגם שער מאוחר של יניב מזרחי לא הספיק למארחת באצטדיון רמת גן עם הפסד ראשון אחרי ה-1:1 עם בני יהודה במחזור הראשון של גביע הטוטו.

עוד לפני פתיחת המשחק של בני יהודה, השחקנים עלו עם בלונים כתומים לציון יום הולדתו החמישי של אריאל ביבס שנמצא עם משפחתו בשבי החמאס בעזה מאז הטבח ב-7 באוקטובר. על הדשא, הכתומים סיימו ב-1:1 מאכזב עם הפועל כפר שלם בתיקו שני ברציפות בגביע הטוטו, אבל כל זה עשוי להשתנות. אייל אינברום שותף בשורות כפר שלם, אבל לא היה רשום בטופס, כך שהכתומים עשויים לקבל ניצחון טכני והפועל תל אביב לא הבטיחה למעשה את מקומה בחצי גמר המפעל. בכפר שלם הודו הערב כי אכן נעשתה טעות והשחקן שותף מבלי שהיה רשום בטופס כנדרש.

שחקני בני יהודה עם בלונים כתומים. בני יהודה, אתר רשמי
מחווה מרגשת של בני יהודה/אתר רשמי, בני יהודה

תוצאות נוספות:

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 1:1
הפועל עכו - הפועל אום אל פאחם 2:0
מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 2:3
הפועל רעננה - עירוני רמת השרון 1:1
מ.ס. כפר קאסם - מכבי יפו 2:0
הפועל נוף הגליל - הפועל עפולה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully