וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבוק מהקהילה: המשלחת הייחודית שיצאה למשחקי מכבי צעיר

מרכז חינוך ליאו באק הוציא למשחקי מכבי הצעיר בלונדון קבוצת כדורסל המוגדרת כקבוצת Unified, הכוללת שחקני כדורסל מנבחרת התיכון של המרכז, המשחקת בליגת העל לבתי ספר ונערים על הרצף האוטיסטי: "הצלחנו להעביר מסרים ערכיים"

קבוצת הכדורסל של מרכז חינוך ליאו באק יוצאת ללונדון. יחצ,
קבוצת הכדורסל של מרכז חינוך ליאו באק יוצאת ללונדון/יחצ

מרכז חינוך ליאו באק הוציא למשחקי מכבי הצעיר בלונדון קבוצת כדורסל המוגדרת כקבוצת Unified, הכוללת שחקני כדורסל מנבחרת התיכון של ליאו באק המשחקת בליגת העל לבתי ספר ונערים על הרצף האוטיסטי המשחקים בנבחרת הכדורסל התקשורתית של מרכז החינוך.

במשחקים השתתפו מעל 900 ספורטאים וספורטאיות יהודים מ-24 מדינות בענפי ספורט שונים.
נבחרת ליאו באק שיצאה כנציגת ישראל לקטגוריית גיל עד 18. בטורניר הכדורסל השתתפו נבחרות בריטניה, ארצות הברית ואיטליה, אוסטריה, צרפת, דרום אפריקה, ארגנטינה ועוד. הנבחרת של ליאו באק סיימה במקום השלישי והמכובד וזכתה במדליית ארד. לאורך המשחקים זכתה הנבחרת ל"חיבוק" אוהב ותומך מהקהילה היהודית הרחבה.

לפני כל משחק חילקה הנבחרת דיסקיות, צמידים וסיכות של מטה המאבק להחזרת החטופים. לפני משחק הפתיחה מנכ"ל מרכז חינוך ליאו באק הרב אופק מאיר אף הקריא תפילה באנגלית ועברית לחזרתם המהירה והבטוחה הביתה של החטופים והחטופות.

קבוצת הכדורסל של מרכז חינוך ליאו באק יוצאת ללונדון. יחצ,
קבוצת הכדורסל של מרכז חינוך ליאו באק יוצאת ללונדון/יחצ

הנבחרת כללה 12 שחקנים, כולם תלמידי ליאו באק, 8 מתוכם תלמידי המערך התקשורתי. הצוות הנפלא שליווה את המשלחת הייחודית כלל את צוות המערך התקשורתי של ליאו באק בהובלתה של מירב דרור כלל את גנית אביגדור, אביב מוצאפי ואראל זינגמן. אחראי המדיה של המשלחת ורכז שכבה מהתיכון רן סבג.

מנהל תחום הספורט בליאו באק ומנהל המשלחת דניאל זלנקו ומנהל המערך המקצועי ומאמן הנבחרות ליאור אנגלמן, שסיכם: "היתה לנו הזדמנות מיוחדת לייצג את ישראל בתקופה קשה ומורכבת, הצלחנו דרך הכדורסל והספורט להעביר מסרים ערכיים מהמעלה הראשונה ולייצג בכבוד. אני מאוד גאה בנערים על ההשתלבות, הפרגון ההדדי וההתנהלות המכובדת".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully