וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOKA מרחיבה את מהפכת הריצה ומשיקה את SKYFLOW

על פי החברה, מדובר בדגם חדש ופורץ דרך, המיועד להעלות את רף הביצועים של המתאמנים בתחום נעלי האימון היומיומיות

HOKA דגם חדש, 769 שקל. יחצ,
HOKA דגם חדש, 769 שקל/יחצ

HOKA, מותג נעלי הריצה וההליכה מהמתפתחים בעולם, הפך במהירות לאחד השמות המובילים בתעשייה, עם מגוון רחב של נעליים לריצה, הליכה וספורט אתגרי.SKYFLOW היא הוכחה נוספת ועדכנית למחויבותה של HOKA לחדשנות מתמדת. זהו דגם חדש שתוכנן להעלות את נפח הריצה השבועי של המתאמנים ולאפשר ביצוע אימונים יומיומיים באופן יותר קל.

SKYFLOW משלב גאומטריית סוליה חדשה בהשראת דגמי קרבון של HOKA, עם פולימר קצף משודרג ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות: סוליה משודרגת עם קצף SCF EVA: מספקת ריצה קפיצית במיוחד ושיכוך זעזועים יוצא דופן, המאפשרים לרצים להגדיל את נפח האימונים שלהם תוך הפחתת העומס על המפרקים. טכנולוגיית Active Foot Frame™: מערכת ייחודית זו עוטפת את כף הרגל ומייצבת את העקב בשלב הנחיתה, מה שמפחית את הסיכון לפציעות ומשפר את היציבות במהלך הריצה. גפה חדשנית מג'קארד קריל דו-שכבתי: שילוב מנצח של נוחות ואוורור, בעלת שתי שכבות עם אוורור משופר בחרטום הנעל ובצידיה, וכן חלק פנימי רך ונעים למגע וחלק חיצוני דק ומאוורר. בנוסף, לשונית הנעל הדקה צמודה עם רצועות רחבות לבסיס הסוליה, להתאמה מיטבית ויציבות בריצה. פרופיל נדנדה מתקדם: מאפשר לרצים לבצע צעדים במאמץ מופחת עם תנועה חלקה של כף הרגל, מה שתורם ליעילות אנרגטית משופרת במהלך הריצה.

"SKYFLOW מייצגת את הדור הבא של נעלי האימון היומיומיות," אומר מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן יבואנית HOKA בישראל. "היא מגלמת את המחויבות שלנו לשיפור מתמיד ואת ההבנה העמוקה שלנו בצרכי הרצים. עם SKYFLOW, אנחנו לא רק מספקים נעל - אנחנו מציעים פלטפורמה שתאפשר לרצים להגיע רחוק יותר, מהר יותר, ובנוחות גדולה יותר."

הפיתוח של SKYFLOW נשען על הניסיון הרב של HOKA בייצור נעלי ביצועים ברמה עולמית. הנעל, שפותחה בהשראת דגמי הקרבון המתקדמים של החברה, משלבת את הטכנולוגיה של נעלי מרוץ מקצועיות עם הנוחות הנדרשת לאימונים יומיומיים.

הדגם הנו דגם יוניסקס, טווח מידות נשים: 36-42, טווח מידות גברים: 41-48.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully