וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה ספורטיבית ללימודים: הנעליים החדשות של סקצ'רס לילדים

הקולקציה ספורטיבית וצבעונית, זוהרת ומקפיצה מעלה חיוך לכל ילד וילדה. כל הפרטים בפנים

נעליים של סקצ'רס. יחצ,
נעליים של סקצ'רס/יחצ

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס משיק את קולקציית נעלי הילדים החדשה לרגל החזרה לבית הספר ולגן הכוללת מגוון עשיר ורחב של נעליים המתכתב עם עולם הילדים העשיר והצבעוני ומציעה את מגוון הטכנולוגיות החדשניות של המותג גם בנעלי הילדים.

הקולקציה ספורטיבית וצבעונית, זוהרת ומקפיצה מעלה חיוך לכל ילד וילדה, עם האיכויות והנוחות הבלתי מתפשרות של המותג. בין הפריטים ניתן למצוא: לבנות דפוסי לבבות, ציורי גרפיטי של כוכבים ולבבות, נגיעות מטאליות, אורות מהבהבים, נצנצים אולאובר ועוד ולבנים נעליים בהשראת מכוניות מרוץ, שילובי צבעים מפתיעים ,שרוכים צבעונים ועוד.

הנעליים מגיעות במגוון טכנולוגיות שמעניקות נוחות בכל צעד: החל מהטכנולוגיה החדשנית של המותג: נעלי ה-Slip ins שמעניקות לילד את העצמאות שהוא זקוק לה- הדרך הכי מהירה לנעול נעליים, ללא שרוכים מבלי להתכופף, רק להחליק את הרגל לתוך הנעל, לצד רפידת memory foam - הזוכרת את תצורת כף הרגל ומעניקה נוחות בכל צעד, רפידות בולמות זעזועים, נעליים קלות משקל ועוד.

והבשורה להורים: הנעליים עמידות וניתנות לכיבוס במכונת כביסה.

מידות: ילדים 27-35, תינוקות 21-26. טווח מחירים: 149.90-249.90 שקל, עכשיו במבצע פריט שני ב-50% הנחה בחנויות ברחבי הארץ עד ה - 31.8.2024 ו-15% הנחה באתר. בנוסף, שיתוף פעולה ייחודי לאורך כל חודש אוגוסט עם רשת בבילון. בכל קנייה מעל 199 שקל במחלקת הילדים של סקצ'רס מקבלים 100 מטבעות למימוש במשחקיית בבילון הקרובה.

להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • סקצ'רס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully