וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו חנא שוחרר ממכבי נתניה, הריברטו טבארש סובל משברים בלסת

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 18:16

היהלומים סיכמו עם הבלם על סיום ההתקשרות בין הצדדים אחרי עונה אחת. הפורטוגלי יעבור צילום נוסף ואחריו יתברר כמה זמן הוא ייעדר. שחר רוזן עשוי להגיע בהשאלה

תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:1/ספורט1

מכבי נתניה הודיעה היום (שני) על שחרורו של ג'ואל אבו חנא באופן רשמי מהקבוצה, כך על פי הודעת המועדון. הבלם שהגיע רק לפני שנה לקבוצה של מרקו בלבול עזב את הקבוצה ויחפש לשוב ולשחק מעבר לים.

בנוסף, שחקן מכבי נתניה, הריברטו טבארש, סובל משני שברים בלסת. הפורטוגלי נפצע בפניו במשחק גביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד ועבר צילום בדיקות שמהם עלתה חומרת הפציעה. טבארש צפוי לעבור בקרוב צילום נוסף בפניו ואז גם יתברר משך הזמן שהוא צפוי להיעדר מהמגרשים. בכל מקרה נראה שהוא לא יהיה כשיר לקראת המשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים, בשבת בטדי.

לצד ההכנות למשחק ממשיכים בקבוצה לחפש שחקני חיזוק ולוואלה ספורט נודע שאחד השחקנים שהוזכרו מגן מכבי תל אביב, שחר רוזן, שצפוי להיות מושאל מהאלופה. בנתניה יבדקו את עלויות העיסקה והאם ניתן לקבלו בהשאלה לעונה הקרובה.

היום החלה מכבי נתניה את מכירת המנויים לעונה הקרובה, כאשר ראשי המועדון קיבלו החלטה ראויה לציון ופירגון, כאשר במסגרת מכירת המנויים הוחלט להוקיר את חיילי צה"ל במבצע מיוחד למחדשי מנויים לעונה הקרובה.

הריברטו טבארש, מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא כשיר בתקופה הקרובה. טבארש/ברני ארדוב

על פי הודעת המועדון ההטבה כוללת 50 אחוז הנחה על חידוש המנוי לחיילי מילואים ששירתו מעל 100 ימים מאז ה7.10.23, וגם ללוחמים ולחיילים וחיילות קרביים וכן הנחה בסך 25 אחוז על חידוש המנוי לחיילים בשירות סדיר שאינם קרביים. כל הפרטים והתנאים יופיעו באתר הרשמי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully