וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון דולר ליום: סנופ דוג מככב בפריז, וגם ישראל מרוויחה

הראפר האמריקאי ממשיך לגנוב את ההצגה באולימפיאדה ועובר מהפך תדמיתי, בארה"ב חושפים את סכומי העתק שהוא מקבל, ובינתיים ישראל מקבלת יח"צ חינם (או שלא)

קמפיין של הרוח הישראלית עבור פריז 2024/הרוח הישראלית

באופן מפתיע, אחד מכוכבי האולימפיאדה עד כה אינו אתלט, שחיין או ג'ודוקא - כי אם ראפר. סנופ דוג אומנם לא מתחרה בפריז, אבל הנוכחות שלו בלתי ניתנת להתעלמות, ולפחות עבור האמריקאים הופכת לאחד הסיפורים הגדולים של המשחקים.

הראפר הגיע לפריז על תקן "שגריר מיוחד" של רשת NBC שמשדרת את המשחקים בארצות הברית, ומשמש רוב הזמן כבדרן שמהווה אתחנתא קומית בשידורים. בימים האחרונים הוא גם הפך לפרשן לעת מצוא, ומפעם לפעם הוא אף מפציע עם שירי ראפ שכתב ברוח ובהשראת התחרויות.

אחרי שנשא את הלפיד האולימפי בטקס הפתיחה, סנופ דופ מככב על המסך בכל הזדמנות, וב-CNN מתארים זאת כמהפך תדמיתי של ממש.

"מראפר גנגסטר לסבא החביב של הספורטאים - סנופ דוג עובר מיתוג מחדש בפריז", קראה הכותרת, ובכתבה ארוכה תואר כיצד הראפר הפך לטאלנט מספר 1 של "NBC" בתקופת השידורים, ומצליח לשנות לחלוטין את התדמית שדבקה בו בקרב אמריקאים עוד מימי שנות ה-90, בהן נחשד ברצח.

הראפר סנופ דוג בקרב של פיטר פלצ'יק, פריז 2024. רויטרס
הגיע גם לקרב של פיטר פלצ'יק. סנופ דוג/רויטרס

"כשנשאתי את הלפיד, הרגשתי כמו מוחמד עלי", הוא מספר - אבל פרטים חדשים שנחשפים על עבודתו בפריז, מגלים שהוא הגיע למשחקים בעיקר למטרות רווח. והרווח, למעשה, גדול מאוד: על פי עיתונאי שראיין בכיר ברשת "NBC" בימים האחרונים, סנופ דוג יקבל סכום כולל של 8 מיליון דולר עבור שבועיים בפריז - כ-500 אלף דולר ליום, לא כולל הוצאות לינה ומחיה.

במכוון או שלא, גם ישראל קיבלה מנה של יחסי ציבור באדיבותו של סנופ דוג, כאשר הוא העלה לחשבון האינסטגרם הפופולרי שלו, לו קרוב ל-90 מיליון עוקבים, תמונה לצד אשלי בונד, נציגת ישראל ברכיבה על סוסים. בתמונה נראית בונד כשדגל ישראל לצידה, ורבים תהו מה פשר התמונה, והאם עומדים מאחוריה אינטרסים כלכליים ופוליטיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סנופ דוג לצד אשלי בונד. מתוך אינסטגרם, עיבוד תמונה
סנופ דוג לצד אשלי בונד/עיבוד תמונה, מתוך אינסטגרם

כך או אחרת, אחרי שנים בהן זוהה בעיקר עם מהפכת הקנאביס, סנופ דוג הופך לפנים של אולימפיאדת פריז 2024, לצד ספורטאי על.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully