וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יונתן כהן: הימים שיקבעו מי לא בתוכניות של לאזטיץ'

ההצטרפות של שחקני הרכש ונציגי הנבחרת הצעירה תשנה את תמונת הסגל של מכבי תל אביב. נידם, חוזז ומלדה מועמדים לעזוב. לקראת פוניבז' (שלישי, 19:30, ספורט3): תורג'מן תורגל בחוד, סיסוקו יערוך הופעת בכורה?

תקציר: מכבי תל אביב - סטיאווה בוקרשט 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב שתפגוש מחר (שלישי, 19:30, ספורט3) את פוניבז' הליטאית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, תצא היום למסע די ארוך בדרך ליעד שלה בליטא. תחילה תמריא הקבוצה בטיסה לוורשה ומשם תעשה את דרכה בטיסה נוספת לוילנה, שם יערך המשחק.

כפי שפורסם אמש בוואלה ספורט, בשל מצוקת הטיסות מישראל לאירופה, כתוצאה מהמצב הביטחוני המעורער באיזור, יצטרפו גם מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע לטיסת הצהובים לוורשה ומשם תמשיך כל קבוצה ליעדה. החברה המטיסה תהיה סאן דור מקבוצת אל על, שהמריאה בצהרי היום לוורשה ועימה שלושת המועדונים. הוספת הטיסה אפשרה לסאן דור להציע מושבים לישראלים שנתקעו בחו"ל עקב ביטולי טיסות בחברות התעופה הזרות.

מכבי תל אביב תמשיך מוורשה לבריגה שם תתחרה נגד פוניבאז' הליטאית, הפועל באר שבע תמשיך לפראג שם תתחרה נגד מלאדה בולסלב הצ'כית, ומכבי פתח תקווה תמשיך למשחקים בסופיה נגד קלוז' הרומנית.

ז'ארקו לזאטיץ' יהנה מסגל מורחב לקראת המשחק מול פוניבז', עם הצטרפותם של הישאם לאיוס שחתם בשבוע שעבר וכן שחקני הנבחרת הצעירה רוי רביבו, עידו שחר, אלעד מדמון, אושר דוידה ודור תורג'מן, שאף תורגל בהרכב בחלק מהתרגולים הטקטיים לקראת המשחק.

גם הקשר ממאלי איסוף סיסוקו שחתם אמש רשמית בקבוצה מצטרף לנסיעה, אולם לא ברור אם יקבל דקות כבר במשחק הקרוב, או שישולב בגומלין בשבוע הבא.

ז'ארקו לאזטיץ' מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ימים של הכרעות. לאזטיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

צמד המשחקים מול הליטאים יוכל לתת מושג בנוגע לצמצום סגל הקבוצה, שכן אם לוקחים בחשבון את הצטרפותם של שבעת השחקנים שלא היו בסגל במשחקים מול סטיאווה בוקרשט במוקדמות האלופות, יחד עם הרצון לצרף שני שחקני כנף זרים נוספים, יצטרכו לא מעט שחקנים בסגל למצוא לעצמם קבוצה חדשה.

נכון לעכשיו נראה שנדב נידם, מתן חוזז ויונס מלדה לא נמצאים בתוכניות המקצועיות של לזאטיץ', ואליהם יש להוסיף כמובן את יונתן כהן שמתאמן בנפרד מזה מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully