וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הסיום האולטימטיבית? ג'וקוביץ' בכלל מכוון ללוס אנג'לס

נולה חגג את הזכייה בתואר החסר ביד רועדת ועם התפרצות רגשות "שלא ראינו ממנו אף פעם", ויש כבר מי שמשוכנע שהוא "הספורטאי הגדול בעולם". אז למה הוא בונה על עוד אולימפיאדה בגיל 41?

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

אחרי שהניף את הגביע היחיד שהיה חסר לו, נראה שנובאק ג'וקוביץ' כבר השיג הכל. הזכייה אתמול (ראשון) במדליית זהב אולימפית, אחרי ניצחון על קרלוס אלקראס בגמר, ביססה את מעמדו לא כגדול הטניסאים בכל הזמנים, אלא אולי אף בתור "הספורטאי הגדול ביותר בעולם", כפי שהוגדר במגזין הנחשב "ספורטס אילוסטרייטד".

"עם 24 תארי מייג'ור, ברור שג'וקוביץ' כבר הכריז על סיומה של התחרות על תואר 'הטניסאי הגדול אי פעם'. אבל האם אחרי הזכייה בזהב אולימפי אפשר להכריז עליו בתור הספורטאי הגדול ביותר על הפלנטה?", כתבו ב"SI", ונימקו: "הוא זכה בכל תואר רציני לפחות שלוש פעמים. הוא זכה בכל תואר מאסטרס 1,000. עכשיו לו זהב אולימפי. ואת כל זה הוא עושה עם התעלות ברגעים החשובים ביותר, שהפכו את הקריירה שלו לבלתי ניתנת לשחזור, או השוואה".

ג'וקוביץ' נראה דומיננטי ונחוש מתמיד בפריז. למרות שהוא עדיין מתמודד עם השלכות הניתוח שעבר לפני מספר חודשים, למרות שלא היה בשיא כושרו, הוא לא הפסיד ולו מערכה אחת בפריז, והציג יכולת מופלאה בגמר מול אלקראס, שהביס אותו רק לפני שלושה שבועות בגמר ווימבלדון.

"נזכור את ג'וקוביץ' בזכות השיאים וההישגים, אבל מעל הכל, תעמוד המורשת שלו - האם חזינו אי פעם בספורטאי שיודע להביא את כישרון העל שלו בדיוק ברגע הנכון, תמיד?", הוסיפו.

עד כמה היה חשוב לג'וקוביץ' הניצחון והזהב האולימפי, אפשר היה ללמוד מהתגובה שלו. מיד אחרי המשחק, נראה ג'וקוביץ' מתפרק על המגרש ואגודלו רועדת באופן לא רצוני מרוב התרגשות. לאחר מכן ג'וקוביץ' רץ לעבר משפחתו, חיבק את בתו כשהוא ממרר בבכי, ובאופן כללי מחצין רגשות באופן יוצא דופן, שב"יורוספורט" תוארו כ"תמונות שלא ראינו מנובאק ג'וקוביץ' מעולם".

יש מי שטען שמדובר בתמונת הסיום לקריירה של ג'וקוביץ', שאחרי שזכה בכל תואר אפשרי והגיע לכל פסגה, יכול לתלות את המחבט בשקט. אבל ג'וקוביץ' מבהיר שזה לא עומד על הפרק כלל וכלל. עד כמה? עד כדי כך שהוא כבר מתכנן את דרכו לאולימפיאדת לוס אנג'לס, אליה יגיע - אם יגיע - כשיהיה בן 41.

"אני רוצה לשחק ב-LA. אני תמיד נהנה לייצג את המדינה שלי בכל ענף, בכל הזדמנות. בטח כשמדובר בגביע דייויס, ועוד יותר באולימפיאדה", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully