וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ההתנקשות בהנייה: נמנעה כניסתו של מונס דאבור לאיראן

ספהאן, יריבתה של שבאב אל אהלי במוקדמות ליגת האלופות של אסיה, פנתה לקבוצתו של החלוץ ו"הציעה" לא לצרפו לנסיעה לאיראן. אל אהלי נעתרה

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מסתבר שהמתיחות בין איראן לישראל מקבלת ביטוי גם בעולם הספורט. מונס דאבור, חלוץ נבחרת ישראל לשעבר ושחקנה של שבאב אל אהלי מדובאי כיום, נגרע מהסגל של קבוצתו למשחק מול יריבה איראנית - "בנסיבות פוליטיות".

באיחוד האמירויות מדווחים שספהאן, הקבוצה מהעיר אספהאן שתתמודד מול קבוצתו של דאבור במסגרת ליגת האלופות של אסיה, שיגרה מכתב לשבאב אל אהלי ובו דרישה לא לצרף את דאבור לנסיעה לאיראן, "בגלל הנסיבות הפוליטיות המיוחדות".

שבאב אל אהלי נעתרה לבקשה, שכן דאבור נותר מחוץ לסגל למשחק החשוב. בשבועות האחרונים עוד נעשו מאמצים דיפלומטיים כאלה ואחרים לאשר את כניסתו של דאבור לאיראן, ולאפשר לו להשתתף במשחק. דאבור יכול היה להפוך לספורטאי הישראלי שמתחרה על אדמת איראן מאז שנת 1979, אבל על רקע חיסולו של איסמעיל הנייה בטהרן, ובעקבותיו איומים של איראן לתקוף בישראל, האפשרות הזו ירדה מהפרק.

מונס דאבור שחקן שבאב אל אהלי דובאי. ., צילום מסך
השיחות נעצרו. דאבור/צילום מסך, .

לאחרונה החל דאבור לשתף פעולה עם שחקן נבחרת איראן סרדאר אזמון, שכמובן ייקח חלק במשחק. גם מאמן אל אהלי, מיודענו פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, יצטרף לקבוצה כמתוכנן באספהאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully