וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצהרות מלחמתיות" של פלצ'יק ייבדקו: "פייק ניוז של פלסטינים"

דיווח בשוויץ: זוכה מדליית הארד שנמצא תחת מתקפה מצד גורמים פלסטיניים, עשוי לספוג עונש. בעבר העלה לרשת תמונה של טילים שמיועדים ללחימה נגד חמאס בעזה וכתב: "ממני אליכם". איגוד הג'ודו הגיב: "ניסיון לפגוע בישראלים"

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה בכדורסל, דיוויד בלאט, מדבר עם התקשורת הישראלית בכפר האולימפי בפריז/יניב טוכמן, פריז

אין גבול לבושה: בשוויץ מדווחים כי פיטר פלצ'יק, מדליסט הארד הטרי, עשוי לספוג עונש מאיגוד הג'ודו העולמי. הסיבה: פוסטים והצהרות "פוליטיות-מלחמתיות" שפרסם בעבר, שהפכו אותו למטרה לניגוח על ידי גורמים פרו-פלסטיניים ברשתות החברתיות.

על פי הדיווח באתר "Le Matin", שהציג את פלצ'יק כ"ספורטאי מיליטנטי, שמרבה להתבטא בנושאים פוליטיים", איגוד הג'ודו העולמי הודה בתגובה לפנייתו ש"הנושא נבדק", ושהארגון עומד בקשר עם איגוד הג'ודו הישראלי "במטרה לקבל תשובות".

"האם הפעילות הפוליטית של פלצ'יק ברשתות החברתיות עומדת בקנה אחד עם רוח הספורט האולימפית? האם הוא עשוי לספוג עונש? על כך מסרבים לדבר בהרחבה בגוף השיפוטי של איגוד הג'ודו", נכתב בדיווח אמש.

הציוץ ה"פוליטי" של פיטר פלצ'יק. מתוך טוויטר, צילום מסך
הציוץ המדובר, שמאז נמחק/צילום מסך, מתוך טוויטר
פיטר פלצ'יק עם מדליית הארד האולימפית, פריז 2024. GettyImages
פלצ'יק אחרי הזכייה במדליה/GettyImages

פלצ'יק העלה בעבר פוסט לרשתות החברתיות לאחר ביקור שלו בבסיס צה"ל, בו הצטלם לצד טילים וכלי נשק שיועדו למלחמה בחמאס בעזה. על חלק מהטילים פלצ'יק חתם בשמו, וכתב בסרקזם לאנשי חמאס: "ממני אליכם, בגאווה".

פלצ'יק מחק את הפוסט המדובר בהמשך, אבל זה הספיק למאות פרו-פלסטינים לתייג אותו ולתקוף אותו ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה. כעת, למרבה הבושה, דווקא הוא זה שעשוי להיענש.

מאיגוד הג'ודו נמסר בתגובה: "מדובר בפייק ניוז ישן שמנסים להפיץ פלסטינים עוד לפני האולימפיאדה בניסיון לפגוע בספורטאי ישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully