וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף ההערכות הקודרות: כוכב ברצלונה יהיה כשיר לפתיחת העונה?

למרות ההערכות שפדרי ייעדר כחודשיים בגלל הפציעה ביורו, בספרד מדווחים כעת שהוא מחלים בקצב מהיר מהצפוי ועשוי אף להיות כשיר לפתיחת הליגה ב-17.8

תקציר ניצחונה של פיינורד 2:4 בפנדלים על פ.ס.וו איינדהובן בסופרקאפ ההולנדי, אחרי 4:4 ב-90 דקות/ספורט1

ברצלונה מנסה להתחזק לקראת פתיחת העונה הקרובה ואחרי שראתה את ריאל מדריד חוגגת על חשבונה אליפות אשתקד, הקבוצה החדשה של האנזי פליק תיאלץ לפתוח את העונה ללא מספק שחקנים פצועים כמו פרנקי דה יונג ובעיקר רונאלד אראוחו.

אלא שמי שעשוי להיות כשיר לפתיחת העונה, כך על פי הדיווחים בספרד, הוא פדרי. הקשר שנפצע כזכור במשחק של ספרד ברבע גמר היורו נגד גרמניה, היה אמור להיעדר לפחות שמונה שבועות. אלא שכעת מדווחים בספרד שחזרתו תוקדם והוא כבר עורך אימונים אישיים, כך שהוא עשוי להיות כשיר למשחק הפתיחה נגד ולנסיה ב-17.8.

אם הכול יעבור חלק, הוא אמור להיות בסגל כבר במסטאייה, אבל לא צפוי לפתוח בגלל שהוא לא נוטל חלק במשחקי ההכנה של ברצלונה, שנמצאת בארה"ב ועדיין מנסה להחתים את דני אולמו, מי שהחליף את פדרי בנבחרת ספרד וגם הצטיין.

שחקן נבחרת ספרד, פדרי, מטופל על הדשא. רויטרס
נפצע בדיוק לפני כחודש/רויטרס

כזכור, פדרי נפצע אחרי תיקול קשה של טוני קרוס מנבחרת גרמניה. זה קרה בדיוק לפני כחודש כאשר קשר ריאל מדריד נכנס בשחקן ברצלונה, שנאנק בכאבים ונקע את קרסולו. קרוס אגב, לא ספג אפילו צהוב על העבירה הזו, מה שגרם לסערה לא קטנה בקרב המחנה הספרדי. אלא שספרד המשיכה בלעדיו כאמור לזכייה, כשאחר מכוכביה הגדולים היה דני אולמו, המחליף של פדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully