וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו בישל ופרטיזן נותרה מושלמת בליגה, הפסד מפתיע לגנדלמן

הקשר הכין את הראשון ב-0:2 על ז'לזניצ'אר פאנצ'בו במחזור השלישי, קשר גנט שיחק 26 דקות בהפסד הביתי 2:1 לדנדר. ניצחון בכורה לדן גלזר בליגה הרוסית, הופעה ראשונה לגיתי סופיר בסבאיל

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

ביברס נאתכו בישל הערב (ראשון) בניצחונה הביתי של פרטיזן בלגרד 0:2 על ז'לזניצ'אר פאנצ'בו ובניגוד לתבוסות במוקדמות ליגת האלופות, קבוצתו עדיין מושלמת אחרי שלושה מחזורים בליגה הסרבית. הקשר הישראלי הרים כדור קרן לראשו של סבטוזאר מרקוביץ' שנגח פנימה בדקה ה-13, ואקס מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' נגח את השני בדקה ה-39. נאתכו הוחלף בדקה ה-59 ופרטיזן עדיין ללא ספיגה העונה.

* עומרי גנדלמן, שהבקיע שער אחד עבור הנבחרת האולימפית של ישראל בפריז, חזר להופיע בליגה הבלגית ורשם 26 דקות כמחליף במדי גנט, שהפסידה במפתיע 2:1 בבית לעולה החדשה דנדר. הקשר הישראלי, שבעונת הבכורה שלו בקבוצה כבש 11 שערי ליגה, החליף את כובש השוויון דייסוקה יוקוטה בדקה ה-64, ושלוש דקות לפני הסיום ראה את מוחמד ברטה מכריע עבור האורחת. גנט עם שלוש נקודות אחרי שני מחזורים, כשהמושלמות היחידות בבלגיה הן ווסטרלו ואנדרלכט.

* דן גלזר פתח בהרכב של ניז'ני נובגורוד והוחלף בדקה ה-69, כשקבוצתו ניצחה 0:1 בחוץ את דינמו מחצ'קלה ונחלצה מהקו האדום בליגה הרוסית. אלה היו נקודות ראשונות של הקבוצה העונה בשלושה מחזורים.

עומרי גנדלמן גנט. GettyImages
הפסד בלתי צפוי. עומרי גנדלמן/GettyImages

* ארד בר שיחק 20 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של צ'רקאסי 0:1 על העולה החדשה ליבי ברג, במחזור הפתיחה של הליגה האוקראינית.

* גיתי סופיר ערך בכורה במדי סבאיל, שהובסה 4:1 על ידי זירה במשחק חוץ שפתח את העונה באזרבייג'אן. הקשר שהגיע מהפועל עכו נכנס עם תחילת המחצית השנייה, בפיגור 3:0.

* ציריך, ללא דורון ליידנר, סיימה ב-2:2 בחוץ אצל האלופה יאנג בויז, שאחרי ארבעה מחזורים סוגרת את הטבלה בשוויץ עם נקודה בלבד. לציריך שבע נקודות ומשחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully