וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו שלישי להפועל חיפה בגביע הטוטו, סכנין גברה על ריינה

יאיר מרדכי כבש עמוק בתוספת הזמן וסידר לקרית שמונה 1:1 דרמטי בחיפה אחרי שער מוקדם של מלמד. אלמקייס וחליחל הובילו את סכנין ל-1:2 על ריינה

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

רק משחק אחד הוכרע עד כה במסגרת בית א' של גביע הטוטו, והמנצחת היחידה עירוני טבריה היא הקבוצה החופשית הערב (ראשון). כל האחרות חיפשו ניצחון בכורה ומי שעשתה את זה היא רק בני סכנין, שגברה 1:2 על בני ריינה. גם הפועל חיפה היתה בדרך לניצחון אך ספגה בתוספת הזמן ב-1:1 מול קרית שמונה.

יאיר מרדכי שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער. דני מרון
עשה שוויון מוצדק. יאיר מרדכי/דני מרון

הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 1:1

אחרי שתי תוצאות תיקו, הפועל חיפה היתה בדרך לניצחון ראשון שלה במפעל, אבל ספגה עמוק בתוספת הזמן שוויון אכזרי ושוב תסתפק בנקודה והאמת היא שלא הגיע לה יותר מזה. יואב ג'רפי חזר לשער המארחת ונועם בן הרוש פתח לראשונה מאז חזר מהאולימפיאדה. השניים הללו היו פקטור משמעותי בחיפה, כאשר בן הרוש בישל את שער הניצחון של גיא מלמד והשוער רשם כמה הצלות במחצית השנייה, כולל הצלה לבעיטה של יאיר מרדכי, שעמוק בתוספת הזמן רשם שוויון מוצדק בבעיטה שפגעה בשחקן הגנה והטעתה את ג'רפי האומלל.

דקה 28: גול! הפועל חיפה עלתה ל-0:1 משער של גיא מלמד, שקיבל כדור רוחב מבן הרוש ומקרוב בעט פנימה.

דקה 33: גיא מלמד סחט פנדל והיה יכול להשלים צמד. אלא שהוא בעט מהנקודה הלבנה לקורה. הוא כבש מהריבאונד, אבל השער נפסל כי הוא השתלט על הכדור בידו.

דקה 67: לידור כהן נגד מצוין מקרוב אחרי הרמה לרחבה, אבל ג'רפי התעופף ומנע ספיגה מהפועל חיפה.

דקה 87: יאיר מרדכי כמעט רשם שוויון מוצדק כשבעט מתוך הרחבה שטוח, אבל ג'רפי שוב הציל.

דקה 90+5 גול! קרית שמונה השוותה ממש בהתקפה האחרונה משער של יאיר מרדכי, שבעט כדור לא חזק שפגע בשחקן הגנה והטעה את ג'רפי. 1:1 בסיום.

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה. דני מרון
שער ופנדל מוחמץ. מלמד/דני מרון

הרכב הפועל חיפה: יואב ג'רפי, ינון אליהו, ג'ורג' דיבה, פרנן מאיימבו, נועם בן הרוש, נאור סבג, לירן סרדל, איתמר נוי, יונתן פרבר, גיא מלמד, דמיטרי אנטילבסקי.

הרכב עירוני קרית שמונה: אסף צור, נועם כהן, עאיד חבשי, אופיר בנבנישתי, שון עדרי, בילאל שאהין, דוד דגו, כריסטיאן מרטינס, אריאל שרצקי, לידור כהן, אלפרדו סטיבנס.

עילאי אלמקייס בני סכנין חוגג. מאור אלקסלסי
אלמקייס חוגג את השער/מאור אלקסלסי

צפו בניצחון של סכנין

תקציר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:2/ספורט1

בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:2

שתי נציגות המגזר היו יחד בפלייאוף העליון בעונה שעברה ומקוות להצלחה דומה גם ב-2024/25. אצטדיון דוחא לא אושר ולכן סכנין נאלצה לארח בעכו ועדיין ללא המצטרף הטרי אחמד סלמן שטרם נרשם. אלא שגם בלעדיו השיגה סכנין ניצחון בכורה במפעל עם שער בכל מחצית. עילאי אלמקייס קבע 0:1 יפה לפני ההפסקה וחליחל הכפיל (53) מבישול יפה של טדסה. ריינה עדיין ללא ניצחון במפעל, אך לפחות התנחמה בשער מצמק של גיא חדידה.

דקה 30: עילאי אלמקייס בעט חזק מחוץ לרחבה, נחפאווי זינק והדף בקושי לקורה. מצב מצוין לסכנין.

דקה 40: גול! בני סכנין עלתה ל-0:1 משער של עילאי אלמקייס, שקיבל כדור בתוך הרחבה ובלי לעצור ירה פנימה.

דקה 53: גול! בני סכנין עלתה ל-0:2. מתנאל טדסה שלח כדור עומק נהדר לחליחל, ששבר את מלכודת הנבדל ומול השער לא התבלבל ובעט פנימה.

דקה 72: גול! ריינה צימקה ל-2:1 משער של גיא חדידה שנגח פנימה אחרי הרמה של רועי שוקרני מצד ימין.

גיא חדידה רועי שוקרני בני ריינה. מאור אלקסלסי
המבשל והכובש של ריינה. שוקרני וחדידה/מאור אלקסלסי

הרכב בני סכנין: מוחמד אבו ניל, עובדיה דרויש, איאד אבו עביד, איתי בן חמו, נפתלי בלאי, סטפן אומאונגה, עילאי אלמקייס, מתנאל טדסה, אניס פורת עיאש, דניאל אונימוקארה, עבדאללה חליחל.

הרכב מכבי בני ריינה: עומר נחפאווי, רון אונגר, טארק בושנאק, נמניה ליוביסבלייביץ', אשרף רבאח, עבדאללה ג'אבר, רועי שוקרני, גיא חדידה, מוחמד שכר, אזקיאל הנטי, קייס גאנם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully