וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנזרק מאספניול: מרטין ברייתווייט רוצה לרכוש את המועדון

החלוץ הדני, אחד הכדורגלנים העשירים בעולם, היה מהשחקנים המשמעותיים של הקבוצה שעלתה בחזרה ללה ליגה. חוזה חדש לא הוצע לו, הוא עזב לברזיל ומשם עשוי לנקום

תקציר משחק הכנה: ברצלונה - ריאל מדריד 1:2/ספורט1

מרטין ברייתווייט, אקס ברצלונה בשיאו והחל מהשבוע שעבר חלוץ גרמיו הברזילאית, נחשב לאחד הכדורגלנים העשירים בעולם. זה לא קרה בזכות המשכורת מברצלונה או מהצלחותיו במועדונים אחרים, אלא כי בשנת 2017, אז הדני עוד שיחק במידלסברו מליגת המשנה באנגליה, השקיע 850 אלף דולר בחברת הנדל"ן של דוד שלו. העסק, ששוויו עמד על 10 מיליון דולר עד סיום אותה שנה, חווה צמיחה אדירה וכיום נכסיו של הדני מוערכים ביותר מ-300 מיליון דולר.

לפי דיווח ב"מארקה" היום (ראשון), ברייתווייט שעזב הקיץ את אספניול עם סיום חוזהו וכאמור עזב את הכדורגל האירופי לטובת ברזיל, בוחן כעת אפשרות לרכוש את מרבית המניות בבעלות על אספניול ולהפוך לבעלי הקבוצה שבחרה לוותר עליו.

מרטין ברייתווייט שחקן אספניול. GettyImages
עזב עם סיום חוזהו, אך עשוי לחזור בתור הבעלים/GettyImages

אספניול העפילה בחזרה לליגה הבכירה וברייתווייט היה משחקניה המשמעותיים בזכות 22 שערי ליגה. הוא חיכה עד ה-15 ביולי להצעה להארכת חוזה - כי זה היה התאריך שבו הפך לשחקן חופשי - אבל הצעה לא הגיעה ואקס ברצלונה עזב את העיר.

לטענת "מארקה", יחסיו של ברייתווייט עם ראשי המועדון עלו על שרטון מאז הקיץ שעבר, אז הוצע לו חוזה חדש - אבל בתנאים לא ראויים לדברי הדני, שבעיקר נפגע מכך שראשי אספניול סירבו לאפשר לו לעזוב לקבוצה אחרת, מליגה בכירה יותר. "זו הייתה הצעה לא מכבדת, הצעה שהראתה שהם לא סומכים עליי", טען ברייתווייט בחגיגות העליות ללה ליגה, "נראה אם הם רוצים אותי ויציעו לי חוזה חדש או שלא", הוסיף הדני שנאלץ להישאר עם הקבוצה בליגה השנייה בשנה האחרונה כי נמנעה ממנו האפשרות לשחק בליגה בכירה. מעל הכל, בגלל ששיחק בליגה השנייה בספרד, מצא את עצמו מחוץ לסגל נבחרת דנמרק ופספס את יורו 2024.

כעת, עם סיום דרכו בקבוצה ובזכות הונו האישי, בוחן ברייתווייט את האפשרות להפוך לבעלי המועדון כדי "לנקום" בבעלים הקודמים. לפי הדיווח זו גם אחת הסיבות לכך שלא נשאר בכדורגל האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully