וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב יודעת שעליה להשתפר, הכוכב החדש נהנה מכל רגע

קר מצפה לאתגרים קשים יותר בנוקאאוט, אדוארדס מתמוגג משיתוף הפעולה עם לברון ודוראנט. דריימונד גרין טוען שזו הנבחרת שלו: "הוא מנהל את ההצגה"

לברון ג'יימס ושחקני נבחרת ארצות הברית לאחר הניצחון על גרמניה/מתוך הטוויטר של נבחרת ארצות הברית

בניגוד למשחקי ההכנה, בשלב הבתים של טורניר הכדורסל האולימפי ארצות הברית לא נדרשה לעבוד קשה מדי כדי לנצח. הפייבוריטית לזהב הביסה את סרביה ב-26 הפרש, את דרום סודן ב-17 הפרש ואת פורטו ריקו ב-19 הפרש, כדי לקבוע דייט עם ברזיל ברבע הגמר.

מעתה והלאה, המשימה של סטיב קר אמורה להיות קשה יותר. "עשינו מה שרצינו, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר", הודה. "הטורניר הזה הולך ונעשה קשה יותר עם כל שלב שעובר".

אף שהחל את שלושת המשחקים על הספסל וקיבל 18 דקות בלבד למשחק, אנתוני אדוארדס הוא הקלע הבולט של האמריקאים עד כה עם 16.7 נקודות למשחק באחוזים מצוינים (63.3% מהשדה, 53.8% ל-3). כוכב מינסוטה נהנה מכל רגע לצד לברון ג'יימס וקווין דוראנט, עליהם אמר: "הם שני אנשים פשוט אדירים. שחקנים קבוצתיים שתמיד רוצים שהשחקנים שלצידם יצטיינו. גם אני ככה. זה מושלם".

שחקן נבחרת ארצות הברית אנתוני אדוארדס. Gregory Shamus, GettyImages
מרחף מעלה. אדוארדס/GettyImages, Gregory Shamus

אדוארדס, אולי השחקן המלהיב ביותר על הפרקט ומחוצה לו בנבחרת ארצות הברית, הוסיף וסיפר על שיתוף הפעולה עם קינג ג'יימס: "הוא מאוד אוהב למסור לי, ואני מאוד אוהב לתפוס ולזרוק. אמרתי לו - אם אין לך זריקה, תן לי ואני כבר אמצא אותה. אני אוהב לעלות מהספסל, כי ככה אני משחק יותר עם דוראנט. אני מקווה שקווין יישאר על הספסל, לשחק איתו זה הגשמת אחד החלומות הכי גדולים שלי".

"הדבר שאני הכי אוהב בנבחרת הזאת זה איך שלברון, דוראנט וסטף מחבקים אותו", אמר דריימונד גרין על הכוכב העולה. "הוא רואים בו הכוכב הבא ופחות או יותר נותנים לו את המפתחות לנבחרת. הוא מנהל את ההצגה. כשהוא על הפרקט, זו ההצגה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully