וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה גורבנקו לקחה קשה. בוועד האולימפי יתחקרו

4.8.2024 / 13:49

השחיינית פספסה את הגמר ב-200 מעורב מאחר שקיבלה הודעה על פרישת רמזי כחצי שעה לפני המשחה והייתה בארוחת ערב של האיגוד לסיכום המשחקים בפריז. לעומתה, במשלחת טענו שזה לא העיב על השמחה אחרי שש המדליות, אך האירוע ייבדק: "נלמד מזה ונהיה יותר טובים"

יעל ארד, גילי לוסטיג, צופים בטקס חלוקת המדליות של תום ראובני ונגינת התקווה/יניב טוכמן

במשלחת האולימפית בפריז לא לקחו קשה מדי את הסיפור עם אנסטסיה גורבנקו, שפספסה את הגמר האולימפי אמש (שבת) בבריכת השחייה ב-200 מטר מעורב אישי מאחר שקיבלה את ההודעה כי השחיינית אלה רמזי פרשה מהגמר רק כחצי שעה לפני המשחה.

ייתכן שביום אחר היו יותר נרגשים לשלילה בוועד האולימפי מהאירוע, שכן אם גורבנקו הייתה בארנה של השחייה כרזרבה אז היא הייתה מתחרה עם השחייניות הטובות בעולם. עם זאת, מכיוון שמצב הרוח כל כך מרומם בקרב המשלחת הישראלית אחרי שש המדליות, איש אינו לוקח יותר מדי קשה את האירוע שהוביל לכך שהשחיינית לא קפצה לבריכה, על אף שבתיאוריה הייתה יכולה לעשות זאת בשל המחלה של האוסטרלית. איש מלבד גורבנקו.

אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית. הוועד האולימפי בישראל
לקחה קשה את ההיעדרות. גורבנקו/הוועד האולימפי בישראל

השחיינית לקחה בצורה קשה את זה שהיא הייתה יכולה להתחרות בגמר ופספסה את ההזדמנות שלה חיכתה ועבורה עבדה כל כך קשה. יש לציין שגורבנקו, במקום להיות באולם השחייה ולקוות שאולי יהיה לה המזל להתחרות בגלל פרישה של אחת השחייניות - מה שקרה בסופו של דבר - הייתה בארוחת ערב של איגוד השחייה לסיכום פריז 2024.

גורם בוועד האולימפי אמר היום: "זה אירוע שיכול לקרות ולא יכול להעיב על השמחה הגדולה שיש כאן. אנחנו עם 6 מדליות, אתמול עברנו יום מלא ברגשות ובארץ מאוד-מאוד מאושרים. נפיק לקחים ונקבל מאיגוד השחייה את ההסבר למה שהיה שם, אבל אנחנו לא עושים מזה עניין גדול. היינו שמחים אם השחייה הייתה מצליחה יותר כאן, אבל בסוף יסיקו מסקנות, נקבל את הדברים ונהיה יותר טובים בפעם הבאה".

למרות שבוועד האולימפי מסתכלים על 99 אחוז הכוס המלאה בשל שש הזכיות במדליות, עדיין יבקשו לבדוק מול איגוד השחייה מה קרה ואיך נוצר מצב שגורבנקו פספסה את הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully