וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיאבון רק גדל: השינויים במשלחת הישראלית בכפר האולימפי

4.8.2024 / 11:44

בעוד השחיינים והג'ודאים ינחתו היום בישראל, ראובני וקנטור יגיעו ממארסיי לפריז ויזכו לחוות את הכפר האולימפי. בקרוב יצטרפו אליהם גם המרתוניסטים ובנות ההתעמלות האמנותית, הציפייה: להגדיל את מכסת המדליות עד תום המשחקים

ארטיום דולגופיאט אחרי הזכייה במדליית כסף בפריז 2024/יניב טוכמן

אחרי הזכייה במדליות אתמול (שבת) של תום ראובני קנטור במארסיי, יגיעו השניים במהלך היום לפריז ויצטרפו אל המשלחת הישראלית בכפר האולימפי. הסיבה להגעת השניים היא שבוועד האולימפי הישראלי הבטיחו לגולשים כי הם יוכלו ליהנות בכפר האולימפי, לחוות את החוויה בפריז בפעם הראשונה וכמובן גם להיות באירועים הגדולים שעוד נכונו השבוע במשחקים - למשלחת הישראלית ובכלל.

בעוד שהשניים יצטרפו במהלך היום, מי שיעזבו ממש בשעות הקרובות את הכפר האולימפי הם השחיינים והג'ודאים. מדובר במאסה גדולה מאוד של ספורטאים ישראלים שתשוב ארצה, אבל ממש בתוך 24 שעות, יצטרפו בנות נבחרת ההתעמלות האמנותית, ביחד עם המתעמלת דריה אטמנוב. גם השחיין במים פתוחים מתן רודיטי אמור להצטרף בקרוב, וכמוהם המרתוניסטים שנמצאים במחנה אימונים ואמורים להתחרות רק בשבת ובראשון.

היום, אם כך, תורגש דלילות במחנה הישראלי בכפר האולימפי, אך ממחר שוב תהיה כאן נוכחות גדולה לקראת המשך התחרויות. בלסינג אפריפה יתחרה מחר במוקדמות 200 מטר, ביום רביעי אבישג סמברג תנסה לשחזר את המדליה שלה מטוקיו בטקוואנדו והחל מיום חמישי ועד שבת יהיו אלה בנות נבחרת ההתעמלות האמנותית ודריה אטמנוב שינסו להביא מדליה.

נבחרת ישראל, התעמלות אמנותית. Ulrich Fassbender, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
גם הן יגיעו לפודיום?/אתר רשמי, Ulrich Fassbender, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

כזכור, בוועד האולימפי העריכו עוד לפני המשחקים שנבחרת ההתעמלות צריכה לקחת מדליה. מבחינת המשלחת, התיאבון עדיין לא נגמר, ולמרות שש המדליות יש ציפייה להגדיל את המכסה עד סיום המשחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully