וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל: הפורוורד טיילר ביי חתם בהפועל חיפה

4.8.2024 / 11:21

האמריקאי (26, 2.01) ששיחק בעירוני נס ציונה בעונת 2022/23 וסיים עם 20.3 נקודות בממוצע, שב לליגת העל אחרי עונה בטייוואן ויתאחד עם אלעד חסין: "שמחים וגאים שבחר בנו"

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמת הפורוורד האמריקאי טיילר ביי בן (26, 2.01) ששיחק לפני שנתיים בעירוני נס ציונה. ביי, שהיה אחד ממצטייני העונה תחת אלעד חסין אצל הכתומים, מגיע אחרי עונה אחת בליגה בטייוואן.

לפני שהגיע לנס ציונה ב-2022, הפורוורד שיחק שלוש עונות במדי אוניברסיטת קולורדו ובעונתו האחרונה שם נבחר לשחקן ההגנה של העונה ב-PAC12, מה שהוביל אותו להחלטה לצאת לדראפט. הוא נבחר במקום ה-36 בדראפט 2020 על ידי פילדלפיה סיקסרס ונשלח בטרייד לדאלאס מאבריקס. בשורות הקבוצה הטקסנית הוא שיחק 18 משחקים בעונת 2020/21, ורשם נקודה בממוצע למשחק. לפני שהגיע לנס ציונה החזיק בחוזה דו צדדי ביוסטון רוקטס, אך שיחק בסופו של דבר במדי ריו גראנדה מליגת הפיתוח ואז הגיע לישראל. בנס ציונה רשם 27 הופעות בעונה הסדירה וסיים עם 20.3 נקודות בממוצע, 5.1 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות.

אלעד חסין מאמן הקבוצה: ''אנחנו שמחים וגאים שטיילר בחר בנו. אני באופן אישי שמח לחזור ולעבוד איתו. שחקן מאוד מגוון שיכול לשחק בשני צידי המגרש, עם יכולות גופניות וטכניות ברמות הגבוהות ביותר. טיילר יקרב אותנו להגיע למטרות שאנחנו מסמנים לעצמנו. בנייית הקבוצה עוד לא הושלמה, ואנחנו עובדים קשה מאוד כדי לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר".

שחקן הפועל חיפה טיילר ביי. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
חוזר לישראל, הפעם להפועל חיפה. טיילר ביי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

ביי הוא שחקן הזר השלישי שחותם בהפועל חיפה לצד מאט קולמן ודיישון טיילור, כשהקבוצה צירפה שלושה מתאזרחים - סילבן לנדסברג, אלכס סובל ו-ווילי וורקמן, וגארד ישראלי, גיל נויוביץ, לעמית גרשון ודניאל רוזנבאום הממשיכים מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully