וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לקנריק ולזלאטנוביץ', מכבי נתניה ממתינה לג'טיי

הקשר שהגיע משמשון תל אביב והחלוץ הסרבי שוב כבשו והקבוצה עשתה צעד חשוב אל עבר העפלה לחצי גמר גביע הטוטו. הבלם טרם הגיע ארצה מסיבות בירוקרטיות

תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:1/ספורט1

מכבי נתניה המשיכה את רצף הניצחונות שלה בגביע הטוטו, אחרי שגברה אמש (שבת) 1:2 על הפועל ירושלים. היהלומים רשמו ניצחון שלישי ברציפות והתבססו במקום הראשון בבית ב', עם תשע נקודות ואפשרות מצויינת להעפיל לחצי הגמר.

בקבוצה החמיאו שוב לאיגור זלאטנוביץ' שכבש שער נוסף ונמצא בכושר הבקעה מצוין מפתיחת ההכנה וגם ללקשר הצעיר אביב קנריק, שמקבל דקות רבות בהרכב וכבש שער נוסף. מנגד, שחקן הכנף הריברטו טבארש, ספג אתמול מכה בראשו במהלך המשחק והוחלף. הפורטוגלי צפוי להיבדק ביממה הקרובה על מנת לשלול פגיעה חמורה באיזור הפנים וכרגע הוא בספק גדול למשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים בשבת.

אביב קנריק מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא לא עוצר כרגע. אביב קנריק/ברני ארדוב

הקשר סאהר תאג'י שנרכש מבני סכנין, הצטרף לאימונים והוא עשוי להיכלל בסגל של המאמן מרקו בלבול לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת, בהתאם לכושר שיציג באימונים הקרובים. בנתניה ממתינים גם להגעתו של בלם הרכש הקמרוני, מוחמד ג'טיי, שחתם לשנתיים בקבוצה וכעת מנסים להסדיר את כל הנושאים הבירוקרטיים, על מנת לאפשר את הגעתו לישראל וכשינחת הוא יצטרף לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully